5

442 21 6
                                    

No je tu ten den kdy jedeme na ty hory a popravdě se docela těším.
Na večerní popíjení horký čokolády,různýho alkoholu a všeho možného.

Na horách...
Nakonec mám pokoj s Tokym a Hasanem takže jsem v klidu. Jediný co mě celkem štve je to ,že máme jednu velkou manželskou postel a na ni musíme spát všichni tři.
Jsme celkem hubení neříkám nic ,ale musím spát uprostřed protože Toky i Hasan chtějí spát nakraji.

Ten první den jsme vlastně nic nedělali ,jen jsme se nějak "zabydlovali" v pokojích a pak byli všichni zalezlý.
Já jsem se s klukama koukala na nejakej horor ,docela jsem se bála takže jsem se kazdou chvíli k jednomu z nich přitulovala.
Večer jsme se akorát všichni sešli na večeři a zase zalezli zpátky.
Toky usnul strašně brzo takže já a Pepa jsme se šli v noci projít.
Sedli jsme si na lavičku kousek od penzionu a povídali si.
,,Nevíš kam šel minule Toky večer. Myslím že ty si už u nás nebyla ,ale on se prostě z ničeho nic vypařil" zeptal se mě.
,,Byl u mě,strašně jsme se opili a skončili spolu v posteli" odpověděla jsem mu.
,,Ou...hele a ty se s Dominikem mate celkem k sobě mi přijde".
,,Cože? Hele já a Dominik jsme se nikdy neměli k sobě. Mám pocit ,že jsme se spolu vyspali jen dvakrát,teď nevím. Nic k němu necítím,já a on v životě by to nešlo" řekla jsem.
,,Ono už asi nebude ani nejlehčí vyjádřit lásku po tom s Danielem ne?" řekl mi a típl si cigo.
Při vzpomínce na mě a Daniela se mi spustil pláč,není vůbec lehký zapomenout na to ,že jsme malém byli svoji. Mohli jsme být šťastní,ale to by nebylo ono kdyby se mi v životě něco neposralo.
,,Máš pravdu není to vůbec lehký ikdyž k Danielovi už nic necítím,je to pro mě dost složitý" odpověděla jsem mu.
Obejmul mě a do ucha zašeptal "kdyby jsi byla semnou,já bych ti takhle neubližoval".
Pevně jsem ho v objetí stiskla a odpověděla "já vím,vážím si toho ,ale nechci být za kurvu".
A v podstatě jsem mu nelhala,nechtěla jsem být ta co se vyspí s Nikem,Tokym a konec skončí ve vztahu s Hasanem.
Navíc nebyla jsem připravená na vztah,ani po tý dlouhý době.

Ráno...
Když jsem se vzbudila Toky už v pokoji nebyl a Pepa ještě v klidu oddechoval.
Vzbudila jsem ho ,aby jsme mohli na snídani.
,,Můžu si půjčit nějakou tvou mikinu?" usmála jsem se na něho. Jen kývl na souhlas,hned potom jsme se spolu vydali na snídani.
Tam už všichni seděli včetně Dominika,to mám radost ,že se něho musím koukat už takhle po ránu.
Chvíli jsme jen tak seděli ,ale pak mě Dominik začal probodávat pohledem a to mě dost štvalo.
,,Hele Citto nechci být zlá ,ale ty tvoje nenávistný pohledy mě začínají srát" hned co jsem to dořekla se na mě všichni otočili.
,,Víš možná bych na tebe takhle nekoukal kdyby si nebyla kurva" ironicky se usmál a napil se kávy.
,,Prosím? Jaký kurvy ty debile" nechápala jsem.
,,V noci jsem se byl projít s jednou typkou tady z hotelu a viděl jsem jak se tam k sobě celkem máte" odpověděl.
,,Jasný takový kamarádský objetí aby jsem se netrapila a nebrečela a ono to hnedka znamená že spolu šukáme" odpověděla jsem v klidu.
,,Jo? A proč si prosím tě brecela? Někdo ti nedal?" spustil opět.
,,Ne,jen jsem si vzpoměla jakej úžasnej život bych měla kdybych si vzala Daniela víš" řekla jsem to na plnou hubu i přes to ,že tam Daniel seděl i se svou novou přítelkyní.
,,Ty ho miluješ i po tom co si semnou prožila" zeptal se.
,,Ne nemiluju ,ale vzpomínka na to ,že jsme mohli být spolu mi nahnala slzy do očí" mrkla jsem na něj a odešla od stolu.
Nevím o co mu jde ,ale chová se jak zmrd.

Příští kapitola bude celá z Wal pohledu.
Omlouvám se moc za chyby🙏🏽

Špinavý představy/Milion+Kde žijí příběhy. Začni objevovat