Po třech měsících...
Asi se ptáte jak to nakonec dopadlo s Petrem,byli jsme spolu tři týdny ,jenže pak mě podvedl.
Vrátila jsem se zpět k Tomášovi a zatím nám to spolu vychází,kdo ví třeba mě požádá o ruku. Občas mi naznačuje ,že se k tomu už odhodlává ,ale zatím nic.
Wája chodí s Andreasem a překvapivě se vůbec nehádají,přijde mi že Andy je to co ji scházelo k tomu být šťastná.
Martinovo(Koky) přítelkyně je těhotná a musím vám říct ,že jsem neviděla Martina ještě takhle natěšeního.
Jakub a Dominik si zase užívají jen s kurvama a Pepa si našel holku jménem Ludmila.
Zbytek kluků se nějak způsobem usadil,našli si přítelkyně a podobně.Dnes jdeme úplně všichni na společnou večeři,před tím než se Wal odstěhuje k Andreasovi do Prahy a před tím než Robert odjede zase do Ústí.(Vím že Zoot nebydlí už v Ústí ,ale někde v Tisí nebo tak ,ale hodí se mi to sem)
,,Si připravená?" křikne na mě Tom.
,,Jojo,už se jen obuju" řekne a vylezu z ložnice.
Na chodbě se obuju do fialovočerných jordnů a společně s Tomem jedeme ke Caffetterii kde se máme všichni sejít.Pohled Tomáše...
,,Tak co máš tu ten prsten?" zeptá se mě Dominik.
,,Jo a pššt ať tě El neslyší" řeknu mu.
,,Tyvole brácho,já nemůžu uvěřit tomu ,že se budeš ženit" bouchne mě lehce do ramene Dominik.
,,Hele ještě neřekla ano" odpověděl jsem mu.Pohled Wal...
O Tomášovo plánu vím,plánoval to celý měsíc a fakt doufám ,že řekne ano.
Andreas mi nabídl společný bydlení u něj v Praze. Bude to dost nezvyk ,protože už od svých patnácti žiju v Pardubicích ,ale miluju ho a jsem ochotná pro něj obětovat všechno.
,,Hele už je tu i Jakub,tak můžeme jít do vnitř" řekne nahlas Karlo(ano vím,Karlo je slovák ,ale já prostě slovensky neumím)Pohled El...
,,Jak to ,že tu nikdo není?" zasměju se.
,,Když je to poslední den kdy budeme úplně všichni pohromadě,zarezervovali jsme to tu" řekne mi Pepa.
,,Jo taaak" odpovím.
Postupně jsme si začali všichni objednávat,čekali jsme sice asi hodinku než nám to donesli ,ale dočkali jsme se.,,Víš El,vím že nám to několikrát nevyšlo a hodněkrát jsem tě zklamal a nechoval jsem se tak jak bych měl ,ale miluju tě a chci s tebou být dokud budu moct. A proto se tě ptám....vezmeš si mě?" klekne si přede mně Tom.
Automaticky se mi spustí pláč a nebyla jsem jediná,brečela i Wal a Pepovo přítelkyně,dokonce i můj brácha brečel.
,,Ano!" řeknu a obejmu ho.Po roce...
Už máme dávno po svatbě,ta chvíle kdy jsme si řekli ano byla neuvěřitelná.
A jinak nějaký novinky? Jasně ,že jsou! Bude se vdávat i Wal a Andreas a Martin se svou přítelkyní. Prý si udělají dvojitou svatbu,Wal čeká dokonce i miminko.
Je ve třetím měsíci a prý je to,to nejlepší co ji kdy mohlo potkat.
Bude to teď vlastně všechno jiný,nebudeme se spolu tolik vídat,tak jak jsme bylo zvyklý.
Ale jsem spokojená,myslím si že jsme skončili nejlépe jak jsme mohli!Taaaak a je tu konec 2 dílu,chvíli jsem přemýšlela i o 3 ale nakonec to nechám jen takhle❤️
Chtěla bych vám strašně moc poděkovat za pozitivní ohlasy🙏🏽
Moc si vás vážím,jste moje zlatíčka🥰
Nejsem s tím spokojená úplně na 100% ,ale nechám to tak jak jsem to napsala.🥴
No nic,tady s tímhle příběhem se s vami loučím a vidíme se u dalších příběhů!❤️Miluju vás!😪❤️