16.

363 20 2
                                    

Pohled Wal...
S Kokym jsme samozřejmě furt spolu ,ale s El se teď v podstatě vidíme jen párkrát do týdne. Celkem mě štve ,že naše kamarádství není jako vždycky ,jenže každá teď máme vážnej vztah.
No chci to s ni dát zase dohromady,protože mi chybí ty naše společný chvíle.

Hovor-El & Wal
W:El,nechceš se sejít?
E:Jsem v kanclu,za chvíli mám pauzu takže přijď co nejdřív budeš moc.
W:Jasně ,ale dneska si měla mít volno ne? Nebo Jakub něco takovýho říkal.
E:No měla ,ale teď máme s Tomem nějaký problémy takže tu teď budu když on ne. Aby jsme se nepotkali,dokud se to nevyřeší.
W:No vysvětlíš mi to až přijdu,tak čau.

Ani nečekám na odpověď a ihned vycházím směrem ke kanclu kde El pracuje. Celkem mě zajímá co se stalo až tak strašnýho ,že se spolu nechtějí vidět.

V kanceláři...
,,No ahoj" obejmeme se s El.
,,Tak honem vysvětluj" řeknu a společně si sedáme ke stolu.
,,No šla jsem prostě jeden večer domů z práce a potkala jsem tvýho bráchu,on byl chvíli předtím tady za mnou a řekl mi něco ve smyslu "dávej si bacha až půjdeš jednou večer domů" a já se prostě bála ,protože v ten večer jsem tu nebyla autem. Ale to je míň podstatný ,no a když jsem přišla domu načapala jsem doma Tomáše s nějakou zrzkou" odpověděla mi.
,,A? Rozešli jste se?" zeptala jsem se.
,,Ještě ne,já nevím jak to bere on. Já se s nim prostě rozejít nedokážu" začala brečet.
Najednou se otevřeli dveře ve ,kterých stál Tomáš.
El se na něho jen podívala ,byl fakt strašně opilej.
,,Elo můžeme si promluvit? Sami?" přišel k nám blíž.
Jen jsem se zvedla a odešla jsem do vedlejší místnosti.

Pohled El...
,,Víš já,miluju tě a to co se odehrálo pár dní zpátky u nás pro mě nic neznamenalo. Nechci o tebe přijít ,protože si to nejlepší co mě kdy potkalo" klekl si přede mě Tom.
Jen jsem ho obejmula,strašně ho miluju a nedokážu si představit být bez něho.
,,Mám to brát jako odpuštění?"odtáhne se.
,,Ano,ale teď už musím jít. Chceme si s Wal vynahradit to jak jsme spolu byli teď málo" odpovím a dám mu pusu.

Pohled Wal...
Právě sedíme s El v Caffetterii a říkáme si všechno co se odehrálo za tu dobu co jsme se spolu moc nebavili.
,,Tohle mi strašně chybělo" řekne Ela.
,,Mě taky,jsem fakt ráda že jsme zase za dobrý a neřešíme píčoviny" usměju se.
,,Musíme se dneska strašně opít" začneme se společně smát.

Je po půlnoci a já a El jsme už strašně opilý,právě jsme u Jakuba a Dominika ,protože začalo hodně pršet a kluci bydlí nejblíž.
,,Docela jste to přehnali ne?" začne se smát Jakub.
,,Cože? Koho že jsme předehnali?" řekne Ela.
,,Nechcete jít už spát?" zeptá se Dominik.
,,Vy běžte spát" odpovím mu.
Jen se začnou s Jakubem smát a pak odchází každej k sobě do ložnice.
,,Kde máme spát?" začne se smát El.
,,Plop" řeknu a společně vybuchneme smíchy.
Následně si už nic nepamatuju,akorát to jak jsme se ráno probudili a musím vám říct ,že to bylo něco.

Tak a jsem tu s novou kapitolou.
Budu to teď střídat,půlka kapitoly bude z pohledu Walerie a druhá půlka z Ely,nebo naopak,snad to chápete🤣
Rozhodla jsem se to udělat takhle protože mě štve ,že je tam hlavně El a Wal v podstatě vůbec.
Chtěli by jste tam i pohled kluků nebo to mám nechat takhle?
Joa s tím plop to pochopí jen jedinej člověk 🤣🙏🏽

Špinavý představy/Milion+Kde žijí příběhy. Začni objevovat