19.

365 21 5
                                    

Jsou skoro tři ráno a my právě dorazili na hotel,kluci už mají po show.
Z důvodu vyčerpání se chci jít jen  rychle osprchovat a hned na to spát.
,,Jdeš semnou do sprchy?" zeptám se Tomáše.
,,Proč já? Vždyť Viktor by tě přece rád viděl" řekne ironicky.
,,Děláš si prdel? On si dělal jen srandu navíc já nevím kdo koho povedl" řeknu směrem k němu.
,,Kurva! Já se ti ,ale omluvil. Tak proč to furt vytahuješ?" křičí a máchá u toho různě rukama.
,,Myslíš si že ti budu trpět tyhle tvoje výlevy? Si dospělej kurva,tak se taky tak chovej. Až si uvědomíš jak se ke mě správně chovat budeme se mit o čem bavit ,ale teď si dáme pauzu" řeknu mu,seberu oblečení který mi je nejblíž a jdu k Viktorovi do pokoje(Viktor v tomhle příběhu nebude mít svou dcerku🥰).
Jenže on už tam má dívčí společnost takže mě napadá Dominik ,kterej tu momentálně nemá svou přitelkyni.

Pohled Wal...
,,Wal? Můžeme si prosím promluvit?" zeptá se mě Koky po příjezdu na hotel.
,,Jasně" usměju se a jdu si sednout k němu na postel.
,,Víš...já podvedl jsem tě a tu holku s ,kterou jsem tě podvedl vážně miluju a myslím si že bych s ni chtěl být víc než s tebou" řekne mi.
,,Ano já vím a jsem naprosto v pohodě. Teda pokud by ti nevadilo že bych měla něco s Andym" tu poslední větu řeknu spíše potichu.
,,Je to tvůj život Wal ,ale slib mi že zůstaneme kamarádi" řekne mi.
Jen kývnu a obejmu ho,samozřejmě je mi líto ,že to skončilo ,ale domluvili jsme se že spolu nadále zůstaneme bydlet akorát si Koky vezme pokoj pro hosty.

Pohled El...
,,Ahoj?" koukne se na mě Dominik zvláštně ,když stojím polonahá u něj v hotelovém pokoji.
,,Co tak koukáš?" zeptám se ho a začnu si oblíkat svou mikinu.
,,Jen je divný ,že se ve tři ráno objevíš polonahá u mě v pokoji" řekne a lehne si do postele.
,,Rozešla jsem se s Tomášem a nejspíš už navždycky" řeknu.
,,A neptej se proč,prostě s nim už být nechci...asi" dodám.

Ráno...
Vzbudila jsem se poměrně brzo na to ,že jsem usla až tak v pět ráno.
Jelikož jsem se pak sprchovala v hotelový koupelně u Dominika ,mohla jsem se ráno už rovnou obléknout a jít na snídani.
,,Jdeš semnou?" zeptám se Dominika ,kterej se zrovna vzbudil.
,,Na snídani? Že se vůbec ptáš" řekne a vybíhá za mnou.
Ani se neobtěžuje nějak se upravit a jde prostě tak jak se vzbudil.

Na snídani...
,,Čau vy zmrdi" pozdraví Dominik kluky.
Já si jdu nabrat nějaký jídlo a pak si přesedávám ke zbytku.
,,Jakto ,že si nešla s Tomáškem?" zeptá se mě brácha.
,,Co ti je do toho?" zeptám se ho naoplátku já.
,,No nic ,ale chodíte spolu ne,tak jsem si myslel že půjdete spolu" řekne.
,,Ne nechodime a neptejte se NIKDO proč ,protože prostě ne" řeknu a dál se věnuji své snídani.
Po chvíli přichází Wal společně s Kokym,už jsou asi v pohodě.

Pohled Wal...
Všechny pozdravim a jdu si pro něco k snědku,ihned potom si sedám vedle El ,která je nějaká zkleslá.
,,Co ti je?" zeptám se ji.
,,Nejsem s Tomem a neptej se proč. Prostě nechci" koukne se na mě.
Tomáš ,kterej sedí naproti mi přijde trošku smutnej a zároveň nasranej.
,,Já s Kokym taky nejsem,chci Andrease. Víš jak musí být dobrej v" říkám směrem k El ,ale bohužel nemůžu doříct poslední větu.
,,V čem je Andreas dobrej?" zeptá se mě Jakub.
,,No přece v šachách. Umí dobře hrát šachy" zakecávám to.

Jako poslední na snídani dochází Andreas,jen tiše doufám že před nim Jakub nevytáhne rozhovor ,který jsme před chvíli vedli.
,,Čau vole,tys mi neřekl že umíš hrát šachy" řeknu mu Jakub a to si sotva Andreas ani nesedne.
,,Co to meleš? Ty ses zase sfetoval ne? Prase jedno hovadský" řekne Andreas a všichni se začneme smát.
Dál už to Jakub naštěstí nerozebíral,což bylo fakt SUPER!!

Chtěla jsem se vás zeptat jestli nevíte jak se jmenuje Koky jménem,protože to nemůžu nikde vyhledat🙏🏽
Jinak na přaní jsem vydala ještě jednu kapitolu GBCfck ❤️

Špinavý představy/Milion+Kde žijí příběhy. Začni objevovat