10

402 21 2
                                    

Ráno se vzbudím a okamžitě se zvedám,jelikož dneska kluci začínají tour a já samozřejmě musím na zastávky jezdit s nimi.
Je devět,kluci se pro nás mají stavit v deset,přijde mi divný ,že neslyším hrát televizi ,protože si Tom vždy ráno neví pouští. Vejdu do obýváku,ale nikde nikdo,ještě zkouším kuchyň ,ale zase nic. Pomalu otevřu dveře do Tomášovo ložnice a on si ten debil ještě v klidu spí.
,,Tomáši vstavej kurva! Máš necelou hodinu!" začnu mu řvát do ucha.
,,Jo prosím tě" zvedne se a odejde do koupelny. Já si odejdu do své koupelny kde se začnu upravovat,následně jdu ke skříni kde si vyberu dnešní outfit a samozřejmě nějaký oblečení na cely víkend. Oblečení si dám do batohu a začínám se přeclékat.
Na sebe jsem si vzala...

Presne v deset jsme s Tomem sešli dolu kde už čekali kluci i s Walerii

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Presne v deset jsme s Tomem sešli dolu kde už čekali kluci i s Walerii. Ta na sobě měla černé uplé šaty a bílé air force. Nasedla jsem do jejich "koncertovýho autobusu" redbull a jeli jsme směr Ostrava,tam totiž byla první zastávka jejich tour. Pořád jsme dělali totálně zbytečný zastávky,přísahám ,že jsme zastavovali snad na každý benzínce klidně i kvůli žvejkačkám. Taky proto jsme nejpíš dojeli trošku později než jsme měli v plánu.

V klubu...
"Zvuková zkouška,zkouška zvuku,zvuk zkoušet" slyším za sebou Radka a Dana jak mluví do kamery. I když Daniel není oficiálně člen milionu+ ,tuhle tour má jet s nimi,takže ji prý ji dojede. Zatím co tu kluci zkoušejí zvuk,mikrofony a celý si to tu organizují,já a Wal sedíme každá na barové židly.
,,Napadlo mě ,že jsme si docela dlouho neudělali žádnou holčičí party nebo takovej náš večer" řekne Wal.
,,Máš pravdu no" odpovím ,ale přemýšlím úplně nad ničím jiným. O tom jsem se vám nezmínila,na benzínce jsem šla na záchod a Dominik se nabídl že mi udělá doprovod. Když jsem vycházela z holčičích zachodů z Dominika vypadla věta "Miluju tě a to jak mě máš v píči mě ničí" hned co to dořekl odešel. Celou cestu s nikým nemluvil a dokonce i v klubu se chová dost zvláštně.
,,Tak se někdy domluvíme,chci být teď hlavně s Kokym. Joa mimochodem všimla sis jak je Dominik divnej?" opět řekne.
,,Nevšimla,třeba si jen potřebuje zaprcat" začneme se spolu smát. Po chvilce ji opouštím s tím ,že jdu na záchod.
Zrovna když procházím přes klučič zachody vyjde Dominik.
,,El čekej chvíli" chytne mě za ruku.
,,Zase ty" protočím oči.
,,To snad nemyslíš vážně ne? Já jsem to vyznal lásku kurva" řekne a přidá na síle ztisku mé ruky.
,,Dominiku bolí to" syknu bolestí.
,,Jo já zapomněl,ty nejsi na vztahy budeš radši mrdat deset kluků najednou než jen jednoho. Tss nojono celá Jakub" lehce mě odstrčí a odchází.
Okamžitě odbíhám na holčičí zachody,zamknu se v kabince a sjíždím zády po dveřích. Okamžitě začnu brecet,jeho slova a způsob jakým to říká dokáže strašně ranit.
,,Ello si tu" slyším Walerii.
,,Jojo" utřu si oči a vylejzám ven.
,,Děje se něco?" zeptá se a lítostně se na mě koukne.
,,Ne pojď jdeme se bavit" vezmu ji za ruku.

Omlouvám se za chyby❤️

Špinavý představy/Milion+Kde žijí příběhy. Začni objevovat