8

426 21 9
                                    

Oficiálně jsme si s Tokym řekli ,že to spolu nebudeme zatím zkoušet. Všem jsem řekla ,že co bylo to bylo a budu se všemi jen kamarádka. Dominik měl totiž pravdu,chovala jsem se jak kurva a to se mi absolutně nelíbí.
Nejsem připravená na vztah a kdybych byla ,už by to rozhodně nebyl žádnej rapper. Nikdy nevíte kde se vám s někým kurvý a v podstatně nemáte na sebe vůbec čas.

V Pardubicích...
Po týdnu jsme konečně zase doma,no vlastně u kluků doma.
Čeká mě hodně vyřizování jelikož se teď s Wal stěhujeme do bytu naproti Caffeterii. Tom mi nabídl práci u nich v kanceláři. Nejdřív jsem nesouhlasila ,ale po dlouhém přemlouvání a vydírání jsem nakonec povolila a souhlasila. Budu s nim vyřizovat merch,faktury a různý papíry.
Wal se zase opět vrací do Caffeterie a jo kdyby jste se ptali tak s Kokym chodí.

Po náročným týdnu na horách mířím s Tomem do kanclu,udělat si svoje místo na stole a trošku si to tam prohlédnout.
V kanclu trávíme asi dvě hodiny,kdo by čekal ,že těch papírů bude tolik.
,,Tak zítra tady v sedm jo? Klíče máš takže problém by v tom být neměl" zeptal se mě Tom.
,,Jojo budu tady,tak se zatím měj" obejmeme se a každý jdeme svou cestou.
Já se vydám do našeho bytu nakonci Pardubic,zatím co Wal opět zůstává u Kokyho.

Doma ze sebe hned na chodbě sundám všechno oblečení a ve spodním prádle si to mířím hned do koupelny. Napustím si vanu a následně se do ní položím. Asi jsem byla hodně unavená ,protože jsem usla. Vzbudila jsem se až když voda byla úplně ledová. Rychlostí světla vylezu a bežím k sobě do ložnice,tam si ze skříně vyndám oversize bílou mikinu a černý legíny.
Ještě jdu do kuchyně kde si nakrájím zeleninu a jdu zpět do ložnice,tam si zapínám film a videochatuju s Tomem.
Po hodince opět usínám a vzbouzím se až na otravné zvonění mého mobilu.

Ráno...
Zvoní mi budík,to znamená ,že je pět ráno. Přesný čas na to vylézt z postele a začít se sebou něco dělat.
Moje kroky smířují do koupelny kde si umyju obličej a vyčistím zuby. Následně se vracím do ložnice kde ze skříně vytahuji bílé skinny džíny a černé volné tričko.
U snídaně se trošku namaluji a pak je hned čas na to vyrazit za Tomem do kanclu.

Před budovou jsem o patnáct minut dříve,otevřu si dolní dveře a výtahem vyjedu do posledního patra.
Jsem tu ještě před Tomem,trošku tu pouklidím a začnu se věnovat své práci.
Toky přišel asi o půl hoďky později ,ale nemám mu to za zlý. Pozdravíme se a začneme oba pracovat.
Odbila dvanáctá to znamená ,že jsme toho udělali dost na to aby jste si skončili na oběd do Ceffeterie.
V restrauraci jsme se pozdravili se Šimonem a zasedli do našeho stolu,objednali jsme si oba dva to stejně jídlo a čekali.
Hned co nám donesli jídlo jsme si popřáli dobrou chuť a začali jíst,byli jsme tam asi hodinku ,ale pak jsem uznali za vhodný jít zase zpět.
Js by nás asi zabil,vidět jak se flákáme jsme mrtvý.

Jaká je vaše nejoblíbenější písnička od Nika? Berte písničku jen od něho,kde nemá nikoho na featu❤️🙏🏽
Jinak omlouvám se za chyby💅🏽

Špinavý představy/Milion+Kde žijí příběhy. Začni objevovat