6

415 22 4
                                    

Ráno jsem se vzbudila a podívala se na Jakuba vedle sebe,spokojeně si oddychoval.
Jsem s ním kurva šťastná,jediný co tak jsem si vlastně ani neřekli jestli spolu chodíme. Nechám ho v klidu spát a pomalu se odeberu do koupelny. Tam si udělám ranní hygienu,trošku se upravim a následně se jdu převléknout do sportovního oblečení ,protože jsem domluvená s Ellou že se půjdeme proběhnout.
Pak už si jen obuju boty a vyrazím za ní,zaťukám a Ella už je připravená.
Proběháváme cestičkou v lese a u toho si pouštíme svoje oblíbený písničky.

,,Nevím proč se do sebe s Dominikem takhle pouštíte" řeknu jí když si na chvilku dáváme pauzu.
,,Taky nevím,osobně proti němu nic nemám ,ale nemusel by být tak panovačnej" odpoví mi.
,,Víš,neber to zle ,ale zrovna ty s tou panovačností nemáš co říkat" řeknu.
,,No dovol" začne se smát.
Ještě chvíli běháme a následně se jdeme trošku protáhnout.
Pak už míříme rovnou do penzionu na oběd.

V penzionu...
Než jsme šli s Ellou na oběd,rychle jsme se šli osprchovat a převléknout.
Pak jsme došli dolu do jídelny za klukama,kteří se nás hned ptali kde jsme byli a podobně.
Jakub byl chvíli uraženej ,že jsem mu neřekla kam jdu ,ale pak ho to přešlo.
,,Ello chtěl bych se s tebou jít pak projít myslíš ,že by to šlo" zeptal se ji Dominik,ona jen kývla na souhlas a věnovala se dál jídlu.
Divila jsem se ,že se ji zeptal ,ale ještě víc jsem se divila ,když Ella souhlasila.

Odpoledne...
Ella už šla,samozřejmě jsem ji oznámila ať mi všechno potom hezky převyprávý,takže jsem zvědavá.
,,Myslíš ,že mezi něma dvěma něco bude?" zaptám se Jakuba. Ale odpovědi se nedočkám.
,,Hey!" křiknu po něm.
,,Coje do píči" zařve na mě.
Zvednu se z postele a odejdu k Kokymu do pokoje,abych se trošku uklidnila.
,,Čau,co potřebuješ?" zeptá se mě.
,,Ahoj,vlastně nic,jen že na mě Jakub začal křičet a já odmítám být s nim teď v jedný místnosti" odpověděla jsem.
,,Si nějákej divnej mi přijde" dodám.
,,Jo,s Miou jsme se spolu rozešli" řekne.(Koky tady nebude mít dítě jo)
,,Ou to mě mrzí" řeknu a vtáhnu si ho do objetí.
Následně mě Koky políbí,nevím proč ,ale spolupracuji. Po chvíli se odtáhneme ,protože nám dojde vzduch.
,,Jakub bude nasranej jak svině" řekne.
,,Ať jde do píči" řeknu a pokračuju.(Asi si to domyslete:/)
,,Wow byla si skvělá" řekne.
,,Děkuju,dojdu se osprchovat" zvednu se.
,,Chceš říct,že mi se dojdeme osprchovat" řekne a hodí si mě přes rameno.

Po společný sprše vezmu mobil a volám Elle jestli se můžeme sejít,ta souhlasí. 
Sejdeme se na chodbě a jdeme si sednout na lavičku k lesu.
,,Co si potřebovala?" zeptá se a típne cígo.
,,Vyspala jsem se s Kokym" vypustím a čekám na reakci.
,,Já s Tokym" řekne.
,,Kdy?" zeptám se.
,,Ten den jak si zůstala u kluků a já jela domu. Toky večer odešel pryč a šel ke mě. Opilí jsme se a pak se to stalo. Kdy ty s Kokym?" odpoví a položí stejnou otázku.
,,Asi hodinu zpátky" pípnu.
,,Jo Koky je fajn" řekne.
,,Tobě to nevadí?" řeknu zase já.
,,Proč by mělo? Jsem snad tvá máma a navíc Jakub není na vztahy. Je to zmrd."

Ještě si chvíli povídáme a následně se vydáme zpět na penzion,kde nám kluci oznámí ,že si půjdeme zajezdit.
Já i Ella si bereme snowboard a jedeme lanovkou napřed. Po chvíli za námi dojedou i kluci a začínáme jezdit.
Jezdím hlavně vedle Kokyho a Ella jezdí s Tokym,Pepou a Danielem.
,,Zopakujeme si to večer?" zeptá se mě Koky. Jen kývnu,usměju se na něho a odjíždím od něj pryč.

Děkuju za ohlasy🙏🏽❤️
Chtěla bych začít psát ještě jeden příběh ,ale vůbec nevím na koho takže to nechám na vás.
Nik,Yzo,Hasan nebo Toky.
Bylo by to jiný protože by byl ten příběh zvlášť a ne takhle o celém m+💅🏽

Špinavý představy/Milion+Kde žijí příběhy. Začni objevovat