Dont help me, i will make it alone.

189 4 0
                                    

Elise perspectief.

De lange man loop naar me toe een schud mijn hand, "hoi" mompel ik afwezig. Ze kunnen nu echt opdonderen met dat ik leuk moet doen, "Nick" glimlacht de man. "Leuk voor je, Nick" mompel ik, mijn moeder kijkt me kwaad aan. "Dit zijn mijn twee kinderen Brian en Raena" Nick zet een stapje opzij, Raena loopt naar voren en geeft me een hand, "Elise" mompel ik afwezig. Ik heb hier dus zo geen zin in, "laat jij Elise en Brian hun nieuwe kamer even zien" glimlacht mijn moeder nep. "Jij wilde graag een nieuwe vriend, dan doe je dat lekker zelf, fijne dag nog" ik loop terug naar de hal en trek mijn jas van de kapstok. "Ze is de laatste tijd heel chagrijnig" hoor ik mijn moeder van binnen lachen, trut. Ik sla de voordeur met een klap dicht en loop naar buiten, achter hoor ik de deur open gaan, Raena. Haastig gooit ze de deur dicht en rent op me af, "we moeten praten" mompelt ze zacht en trekt me mee naar het park. We ploffen neer op een bankje, "wat heeft Brian jou misdaan?" Raena kijkt me doordringend aan. "N-niks" Raena kijkt me spottend aan, "ze bedreigen je he?" Lacht ze. Twijfelend kijk ik haar aan, "deed bij ook met mij, ik moest met allemaal jongens naar bed. Anders deden ze Thijs iets aan" mompelt ze voorzichtig, langzaam knik ik, dat is precies wat ik ook moet doen. "Bedreigt hij je nog steeds?" Hevig schud Raena haar hoofd, "ik had het Thijs verteld, die is toen met wat vrienden langs Brian geweest" glimlacht ze. "Ik moest drugs afleveren en naar bed met een vriend van hem" mompel ik, aan e herringen van het laatste schiet er een rilling over mijn rug. "Als ik niet dienaar ze zeggen doen ze Ian iets aan" tranen vullen mijn ogen, "meissie toch" mompelt Raena lief en omhelst me. "Ian Kuyper?" Vraagt ze na een tijdje, vragend knik ik, "leuke gozer" glimlacht ze. "Hebben jullie?" Snel schud ik mijn hoofd, waar Raena hard van in de lach schiet. "Wat is er zo grappig?" Met een ruk draai ik me om, Brian. Ook Raena lijkt het gemerkt te hebben, "jij vieze tering hond" sist ze. Lachend steekt Brian zijn handen in zijn zakken, "rustig aan zusje" grinnikt hij. "Als jij haar of Ian aanraakt zorg ik dat er niks van je overblijft" sist Raena kwaad en trekt me mee. "Woont je pa hier ver vandaan?" Ik schud mijn hoofd, "wil Ian wel weer even zien, weet hij dit?" Snel schud ik mijn hoofd, hij weet het niet, en zo wil ik het houden ook. Na toen minuten lopen komen we aan bij het huis van mijn vader, ik draai de deur van het slot en sla hem met een klap open. "Ben thuis" gil ik hard, Raena kijkt me lachend aan. Van binnen hoor ik geschreeuw, "Ian is vast weer aan het gamen" glimlach ik. We hangen onze jassen aan de kapstok en lopen de woonkamer in, Ian zit inderdaad te gamen. Met nog wat vrienden, Niels, Jannes en Max volgens mij, "hallo" schreeuw ik onder het geschreeuw door. Gelijk kijken ze alle vier onze kant op, "dit is Raena" glimlach ik. Gelijk schiet Raena in de lach, "ik heb met de broer van Niels" lacht ze.

Dont help me, I Will make it alone.Where stories live. Discover now