Elise perspectief.
Glimlachend sluit ik mijn ogen, ondanks dat de vader van Brian nu een relatie heeft met mijn moeder was de dag heel gezellig. Ik ga het denk ik vertellen over Brian tegen Ian, maar ik heb nog geen idee hoe. Langzaam hoor ik mijn deur opengaan, een zwarte schim staat in de deur opening. Gelijk zit ik rechtop, "Brian?" Bang kijk ik naar de schim, op dat moment knipt het licht aan. "Ian" mompel ik opgelucht, glimlachend kijkt Ian me aan, damn hij is cute. "Kan ik hier pitten?" Grinnikt Ian, snel knik ik, ik weet niet hoe het komt maar ik voel me fijn bij hem. Glimlachend knipt hij het licht weer uit en sluit de deur, met een plof springt hij naast me. "Debiel" grinnik ik, "hoe noemde jij mij" fluistert Ian, "een debiel" langzaam komt Ian zijn hoofd dichterbij. Als onze lippen elkaar bijna raken kietelt Ian me lachend, "s-stop kut k-kuyper" gil ik lachend. Lachend stopt Ian en trekt me dicht tegen zich aan, genietend sluit ik mijn ogen. "Je kan alles tegen me zeggen" zegt Ian lief, "dankjewel" mompel ik, waarna ik mijn ogen sluit en in slaap val.
Ian perspectief.
Ze verbergt iets, ik weet het zeker, maar wat? "Je kan alles tegen me zeggen" glimlach ik. "Dankjewel" mompelt ze en sluit haar ogen, damn ze is perfect. Na een half uurtje trilt Elise haar telefoon een paar keer, zal ik kijken? Het is wel privé, maar zo kan ik er misschien achterkomen wat ze verbergt, zodat ik haar kan beschermen. Zachtjes buig ik over Elise heen en pak haar telefoon van haar nachtkastje. Zenuwachtig voor wat er gaat komen open ik haar telefoon, drie appjes verschijnen in beeld, van een anoniem persoon. 'Morgen 20:00 hier *adres*' 'zorg voor niet teveel kleren zoals de vorige keer😏' 'je weet wat er gebeurd als je het niet doet' verschrikt druk ik de telefoon uit, Elise wordt gechanteerd. Ik pak mijn telefoon van het nachtkastje en open de app met fource. 'Kunnen jullie morgen om 19:15 bij mij zijn?' Stuur ik, binnen een paar minuten hebben alle boys gereageerd. 'Is goed bro' stuurt Jannes, opgelucht sluit ik mijn telefoon. Morgen komt er een einde aan, ik weet niet waarmee Elise gechanteerd wordt, maar morgen stopt het. Daar ga ik voor zorgen.