Dont help me, i will make it alone.

193 4 0
                                    

Elise perspectief.

Samen met Caitlyn loop ik het politie bureau uit, "wat deed je nou?" Sist ze zodra we buiten staan. "Als ik beken doen ze Ian iets aan" zeg ik trillend, het liefste had ik ze allebei gewoon verraden, maar de kans dat Ian het dan niet overleeft is aanwezig. "Sorry" mompelt Caitlyn, "is hij een beetje een lekker
Ding?" Gilt ze lachend. Ik voel het bloed naar mijn wangen stromen, "ja dus" glimlacht ze. "Ik wil hem wel ontmoeten" ik knik, we lopen naar de auto van Sem. "Ander keertje oké? Ik moet naar mijn moeder. Ze heeft een nieuwe vriend en bla bla bla" mompel ik en trek een gek gezicht. "Tot de volgende keer" glimlach ik naar Caitlyn en geef haar een knuffel, ik stap de auto uit en zwaai ze na. Als de auto helemaal uit het zicht is stap ik het huis weer binnen, ondertussen is het al acht uur, we hebben super lang op het bureau gezeten. Langzaam loop ik de woonkamer in, wachtend op een hele preek. "Ik breng je naar mama" mompelt mijn vader en loopt langs me, eerste keer dat als ik thuis kwam hij niet vervelend ging doen, bijzonder. Ik volg hem naar de auto en stap in, "beloof dat je lief bent voor je moeder" zucht hij. "Ik kan niks beloven" grinnik ik, hij geeft me een dodelijke blik en trapt dan vol het gas in. Had ik al gezegd dat die vent geen gevoel voor humor heeft? Hij begrijpt echt niks, "als je slim bent doe je normaal" mompelt hij. Nou wordt ie mooi, ik moet slim gaat doen terwijl hij vreemd is gegaan toen hij getrouwd was? "Als we het over slim hebben val jij ook af" mompel ik chagrijnig, hij snapt gewoon echt niks. Hij heeft geen idee hoe het voor mij is dat ze uit elkaar zijn, en ze allebei apart een nieuw leven starten. Toen hij z'n lul in een ander stak had hij ook even kunnen denken aan zijn dochter en vrouw, maar nee. "Veel plezier" mompelt mijn vader, ik steek mijn middelvinger op en stap de auto uit. Hij maakt me dag in dag uit onwijs chagrijnig, dat mag hij weten ook. Ik loop de oprit op van het nieuwe huis en bel aan, gelijk staat m'n moeder in de deur opening. "hai lieverd" glimlacht ze, "hoi mam" glimlach ik en geef haar een knuffel. "Ze komen zo, hij heeft een zoon en een dochter" zegt ze lief, langzaam knik ik. Een nieuwe vriend helemaal prima, maar waarom moeten ze altijd kinderen hebben? Na een kwartiertje gaat de bel, gelijk loopt mijn moeder naar de deur. Niet veel later stapt er een grote man naar binnen, achtervolgd door twee kinderen. Een meisje en een jongen, als ik beter kijk wie de jongen is staat mijn hart stil, kut zooi.

Dont help me, I Will make it alone.Where stories live. Discover now