•4•

1.5K 39 3
                                    

           „Jo dobry dobr~" políbila jsem ho. Koukala jsem mu do očí, on mně. Volala mi Vanda kde jsme. Ani jsem si nezakouřila, achjoo. Sedli jsme si k baru a zjistili, že už je jedna ráno. „Vanes měli by jsme jít" jenže jí se nechtělo. „Kam půjdete vy kluci?" zeptala jsem se jich, ale jedinej při smyslech byl Martin. „No do auta, spime v autě" já jsem se asi preslechla ne? „No to ne, máme dvoupokoják, půjdete k nám" Martin se rozzářil. „Moc děkujeme!".
          Nějak jsme ty dva dopravili na pokoj, do teď nechápu jak se nám to povedlo. Martin ještě skočil do auta pro jejich věci. Takže, nemuzem je tu nechat samotný. No můžem. „Asi to bude znít divně, ale pohlídáš je?" zasmála jsem se. „Já si skočím do sprchy" ti dva najednou spali, jak to dokázali? „Jasne, běž".
           Vylezla jsem ze sprchy ve velkém tričku s kraťasy. Vlasy jsem si sušila ručníkem. „Tak asi spíš u mě" usmála jsem se směrem na Davida a Vanes.
          Zalezli jsme do postele a já zapla ještě televizi. Najednou z Martina vypadlo „Jak se vlastně jmenuješ?" otočil se směrem ke mně. „Karolína", „a odkud vlastně jsi?". „Asi 20minut od Loun" usmála jsem se. „Tak to já v Praze..." teď se usmál on. „Víš co? Podej mi tvůj telefon" podal mi ho zamčenej, já se usmala. „Ale jestli chceš moje číslo tak ho musíš odemknout" zasmál se. Dala jsem mu svoje číslo a prozvonila se. Ještě jsem mu dala instagram a messenger. Dlouho jsme si povídali, vlastně až do čtyř do rána. Kdy už se nám i sama vypla televize.
          "Dobrou noc, hezké sny zlatíčko" dal mi pusu na krk a obejmul mě okolo pasu. Usnuli jsme v objetí.

TAKOVÁ NÁHODIČKA/ whothefuckis_grey , dorian_waveKde žijí příběhy. Začni objevovat