Uklidila jsem talíře po jídle. Byly dvě hodiny. „Co budem dělat?" usmála jsem se a koukla se na něj. „Je mi to jedno, chci být hlavně s tebou" přišel ke mně. Nenene, on mi to stěžuje. Mám ho furt strašně moc ráda, ale já vážně nevim, je to strašně složité. Ty úžasné vzpomínky a zážitky. Ty slovíčka co mi říkával. Strašně mi to chybělo. To léto co jsme se poznali, jsme jeli na přehradu kousek od našeho města, kde bydlím. Dělali jsme kraviny a druhý den jsme tam jeli zase, ale tentokrát jsme si vzala svoje pruty a rybařili jsme. Přespali jsme v autě, protože jsme oba pili. Bylo to krásný, bylo to moc krásný.
~Flashback~
Leželi jsme v autě. Neříkám nic, postel by se hodila. „Zlato, přemýšlel si někdy nad dětma? Svatbou a tak?" zvedla jsem hlavu z jeho hrudi a koukla se na něj. „Popravdě? Ano, ano přemýšlel" to mě strašně moc překvapilo. „Co tě to tak napadlo?". Nevěděla jsem co mu na to odpovědět. „Napadlo mě to jen proto, že tě tak moc miluju a..." skočil mi do řeči „chci s tebou zůstat po zbytek života lásko"
~End of flashback~
V tu chvíli jsem si tuhle vzpomínku přehrála v hlavě. Neubránila jsem se úsměvu. „Čemu se směješ?" ruku mi dal na tvář. „Nic jen jsem si na něco vzpomněla" byla jsem v tom ZASE až po uši. „Na co jsi si vzpomněla?" nechtěla jsem aby mě políbil. Nechtěla jsem aby to šlo tak strašně rychle. „Na to jak jsme jeli na tu přehradu, na ten náš rozhovor v autě" kývnul. „Pořád si stojíš za Kristýnkou a Ondráškem?", „ano stojím. Ty si furt stojíš za Sáruškou a Lukáškem?" usmál se a já taky. Kývnul. Sebrala jsem se a šla si sednout na gauč. Zapla jsem Netflix. Martin byl v šoku. „To tě to ani trochu nemrzí?". Vážně byl zaskočený. V tu chvíli se mi nahrnuly slzy do očí. „Moc mě to mrzí. Martine, já. Já nevim co ti na to říct. Sakra, tak strašně moc si mi chyběl. Tak moc jsem se trápila. Jenže bylo lepší to skončit. Měla jsem v plánu v tom pokračovat, ale já jsem nedokázala tě ignorovat. Né když si byl tak blízko mě!" teď už jsem se rozbrečela.
ČTEŠ
TAKOVÁ NÁHODIČKA/ whothefuckis_grey , dorian_wave
FanfictionNEKOREKTOVÁNO!!! Taková náhodička. Jela na koncert s kamarádkou. Po koncertu se šly vyfotit a z focení do nejbližšího baru. A koho tam nepotká? Láska na první pohled. Bylo to jako v ráji, ale ona měla všeho moc, bohužel to schytal. {Byla to moje ú...