Vážně jsem to tak chtěla? Vážně jsem mu taky podlehla? Bože já jsem strašná. Nemůže to pokračovat. Musím mu to zítra vysvětlit. Najednou jsem upadla do spánku.
Vzbudila jsem se v Martinovo pevném sevření. Usmála jsem se. Sakra, já se vážně usmála. Tak to je špatný. Naproti posteli viselo zrcadlo. Nenápadně jsem se do něj podívala. Martin už byl vzhůru. Usmála jsem se. Taky se usmál. „Dobré ráno" dal mi pusu. „Musíme si promluvit" zvedla jsem se a sedla si na postel. „O čem pak?" usmál se a chtěl mě políbit, ale já jsem ho zastavila. „Promiň, ale nechci být další" zarazil se. „Vážně? Já nevim, asi si myslíš, že to že mě poznávají na ulici znamená že mám každou druhou. Bože nee, tak to vůbec není" usmál se a pohladil mi tvář. „Jen si nejsem tím vůbec jistá víš" usmíval se, já mluvím seriózně a on se usmívá. Achjoo, podlehla jsem jeho očím. Políbila jsem ho, polibek prohloubil. Vedle v místnosti se už probouzeli. Sedla jsem si ke kufru a hledala oblečení. Našla jsem si oblečení. „Nechceš se prosímtě otočit?" vyhrkla jsem a Martin se otočil. Chtěla jsem si svléknout tričko, ale ucítila jsem na sobě něčí pohled. Otočila jsem se a Martin dělal jakože nic. „Vážně?" usmála jsem se a hodila nejbližší věc po něm. Bylo to tričko, zrovna to které jsem si chtěla obléknout. Vstal přišel ke mně, podal mi tričko, přitáhl si mě k sobě za pas a políbil. Vzala jsem si zbytek oblečení, hygienu a vyrazila do koupelny. Cestou přes vedlejší pokoj jsem viděla Vanes s Davidem. Spali tak sladce ~v objetí~, juj, to zrovna nás dvě potkalo tohle?
Martin zase usnul, jak to jen dělá? Všechny jsem musela vzbudit aby jsme stihli snídani v hotelu, kluci nebyli hlášeni, ale to by nemělo vadit, snad. „No dobré ráno šípkové Růženky" zasmála jsem se a málem jsem na sebe vylila skleničku s vodou. „Hahaha, jseš mi nějaká vtipná Karuš" zavrčela Vanda a taky si natočila vodu. Všichni se aspoň trošku zkulturnili a my vyšli na snídani.
ČTEŠ
TAKOVÁ NÁHODIČKA/ whothefuckis_grey , dorian_wave
FanficNEKOREKTOVÁNO!!! Taková náhodička. Jela na koncert s kamarádkou. Po koncertu se šly vyfotit a z focení do nejbližšího baru. A koho tam nepotká? Láska na první pohled. Bylo to jako v ráji, ale ona měla všeho moc, bohužel to schytal. {Byla to moje ú...