„No one knows what it's like" začala jsem. Martin se na mě podíval a pokračoval „To be the bad man.
To be the sad man", „Behind blue eyes". Bylo to strašně hezké, kdo by tu písničku neznal, ale překvapilo mě to. „And no one knows.
What it's like to be hated.
To be fated to telling only lies." zpívali jsme naráz a usmívali se. „Strašně hezky zpíváš" vyhrkl a to mě překvapilo ještě víc. „Moc děkuji, ale nemyslím si" usmála jsem se. „Neodmlouvej!" zvedl ukazováček jako výstrahu a přitom se smál. Naznačila jsem obranné gesto a nic neříkala.
Dorazili jsme před byt. Martin mi pomohl z auta. Objal mě, div mě neudusil. „Neudus mě prosimtě" zasmála jsem se a odtáhla se od něj. Stáli jsme u auta a já se usmívala jak sluníčko. Chtěla jsem odejít jenže jeho ruce mě zastavili. Díval se mi do očí. Mezi námi byla milimetrová mezera. Jemně mě políbil. Byl tak opatrný. Polibek jsem prohloubila. Nedostatek kyslíku způsobil, že jsme se museli od sebe odtrhnout. Usmála jsem se, úsměv mi opětoval. Podal mi ruku a já ji příjmula, propletli jsme si prsty a šli do bytu.
„Jdu se převléknout, ukážeš mi kde tu máte koupelnu?" vstala jsem. „Neříkala jsi, že tu nemáš nic na sebe?" zasmál se. „Mám jen věci co nejsou formální" chytla jsem ho za ruku, „jen mi ukaž koupelnu a nemel" dala jsem mu pusu a šla se obléknout. Vzala jsem si na sebe legíny a tílko. Když jsem na sebe koukla, řekla jsem si ~sakra moc přiléhavé~. Nějak jsem to nehrotila a šla zase za Martinem do obýváku, ten byl taky převlečený. „Kdys to stihl?" divila jsem se. „Když jsi se převlékala. Tohle je neformální jo?" usmál se a přitáhl si mě k sobě. Já jsem zčervenala. „Pročpak se červenáš?" koukla jsem se mu do očí, ani jeden neuhýbal. Jemně jsem ho líbla na rty a cítila jsem jak se usmál. „Asi je brzo" pronesl „ale miluju tě" zarazilo mě to. Nevěděla jsem co říct. „Taky tě miluju" odpověděla jsem, ale nevěděla jsem, jestli to tak myslím nebo jsem to řekla ze slušnosti.
ČTEŠ
TAKOVÁ NÁHODIČKA/ whothefuckis_grey , dorian_wave
FanfictionNEKOREKTOVÁNO!!! Taková náhodička. Jela na koncert s kamarádkou. Po koncertu se šly vyfotit a z focení do nejbližšího baru. A koho tam nepotká? Láska na první pohled. Bylo to jako v ráji, ale ona měla všeho moc, bohužel to schytal. {Byla to moje ú...