@vann_ess odpověděl/a na váš příběh
@vann_ess
~tak na obědě jste jo?❤️😏
•ano byli jsme na obědě😚❤️
@vann_ess
~jak se má David?
•hele asi tě zklamu ale má přítelkyni
@vann_ess
~ajajaj🥺❤️
•ale prosimte
•snad sis nedělala naděje
•buď rada ze je stastnej
@vann_ess
~ale určitě je to nějaká pipka, ze?
•zlato není, je to úplně v poho holka
•sry, jsem moc upřímná
•hele půjdu ať furt nejsem na mobilu
•dneska mě necekej
•paaa❤️❤️❤️
@vann_ess
~tak ty tam budeš prespavat jo?
~spi na gauci
~uzij si to
~pozdravuj a paa❤️
Otočila jsem se na Martina a koukala na něj s úsměvem. „Pročpak na mě takhle koukáš?" dal mi ruku na stehno a jemně mi ho stiskl. „Jsem strašně ráda, že jsem tu" usmála jsem se a naposledy na něj koukla, pak jsem ale svůj pohled směřovala na silnici. „Co tak posloucháš?" zeptal se. „Hele já poslouchám všechno, nic mi nevadí", „takže ty si na náš koncert šla proč?" usmál se, ale byl docela zaraženej. „Kvůli Vandě, ta je z vás úplně najetá", „ale neříkám že se mi to nelíbilo, chtěla jsem, jen to nebylo pro život důležité" pokrčila jsem rameny. Chápal mě. Ufff, byla jsem ráda že to pochopil. „Ale nejvíc asi poslouchám rock, punk, metal a tak" byl překvapenej. „Takže tam mám pustit co?" zasmál se a hledal spotify. „Limp Bizkit prosim" usmál se a kývl hlavou na souhlas. „Musím říct, že to bych do tebe neřekl, že zrovna ty budeš rockerka" podíval se na mě a dál sledoval vozovku. „Na tomhle jsem vyrůstala a zůstalo mi to do teď. To kdyby si viděl jak jsem se obléhala třeba pět let zpět, ve 13, kdy jsem si jela rock jak sviň!" zasmála jsem se. „Kdybych si mohla obarvit hlavu na černo, tak to udělám, boze, to nebyl ani styl Emo ani rock. Jak jsem se to oblekala a co jsem to měla na ksichte?" rozesmala jsem se ještě víc nad fotkou co jsem našla. „Ukaž!" vražedně jsem se na něj podívala. „Řídíš" vzal mi mobil z ruky a taky se začal smát. „Promiň, ale tohle nejsi ty!", „ale jsem!". Protestovala jsem, ikdyž jsem věděla, že na tom něco bude. Vzala jsme si mobil zpět a začala jsem si zpívat. Martin se přidal.
ČTEŠ
TAKOVÁ NÁHODIČKA/ whothefuckis_grey , dorian_wave
FanfictionNEKOREKTOVÁNO!!! Taková náhodička. Jela na koncert s kamarádkou. Po koncertu se šly vyfotit a z focení do nejbližšího baru. A koho tam nepotká? Láska na první pohled. Bylo to jako v ráji, ale ona měla všeho moc, bohužel to schytal. {Byla to moje ú...