Šly jsme s Vanes na pokoj a začaly balit, protože v 10 musíme opustit pokoj a pojedem domu. Vzala jsem reprák a pustila písničky, na vzpomínky jsem pustila Doriho aka Davida. ~@whothefuckis_grey vás označil/a ve svém příběhu~ moje myšlenka byla jakoze v čem mě sakra označil? Rozkliknula jsem to. Fotka kde mi dal pusu. To je fotka z dneška. To je potvoraaa! ~my sweetie~ popis k fotce, jujky to je krásný. Zareagovala jsem mu srdickama a on mi poslal tu fotku. Chvilinku jsme si psali ale já musela zase balit. „Co se tak culíš?" strkla do mě Vanda. Ukázala jsem jí storie, Bouchal mi do ramene. „Z toho něco bude Karuš" já jen přikývla a dal balila.
Odevzdaly jsme klíče od pokoje a mířily si to k autu. Byly jsme domluvené, že zpět řídí Vanda, ale nebyla zrovna ještě ve stavu kdy by mohla řídit. „Tak příště už nepiješ, je ti to jasné?!" bouchla jsem jí do ramene a Vanda se suše zasmála. V autě jsem připojila mobil k autu a pustila písničky. Po hodině a něco jsme dojeli domu. Bydlíme spolu v bytě v městečku nedaleko Loun, je to Žatec. Přijely jsme a vzaly zavazadla z kufru auta.
„Karuš my nemáme co jíst, tady nic nenííí" zakrušelo a i já jsem to slyšela. „Bože můj, je tak šunka, salám, sýr, müsly, pečivo je, máslo tam je, tak co řešíš?" odsekla jsem a pustila pračku plnou černého oblečení. „Dobře tak půjdeme nakoupit noo" zasmála se a okamžitě ke mně přicupitala a obejmula. „Tak ale až po obědě jo?" nadzvedla obočí „a co chceš asi obědvat PANÍ CHYTRÁ!?" na ~paní chytrá~ kladla důraz. Zvedla jsem se od pračky, zadupala na místě a přišla ke stolu v kuchyni, vzala si židli a postavila ji před sporák abych dosáhla na skříňku, vyndala jsem dvě čínské polévky a hodila je na linku. „Dobře noo" Vanda se podívala na polévky a pokrčela rameny. „Hele kdo by řídil? JÁ! tak ticho" na slovo ~já~ jsem na sebe ukázala prstem aby věděla kdo jsem. Zakroutila očima a odešla do obýváku. Zapla Zaklínače a koukala. Já si zalezla ke mně do pokoje a taky začala koukat na Netflix. ~Cink cink~
@whothefuckis_ grey vám poslal/a zprávu
A je to tadyy. Moje myšlenky byly jen a jen o tom, co mohl tak napsat. Otevřela jsem to.
@whothefuckis_grey
*Kdy tě zase uvidím?
•Abych pravdu řekla, tak vůbec netuším, ale klidně bych nějak přijela.
@whothefuckis_grey
*Nee, já dorazím. Když mi teda dáš adresu kam můžu dorazitAhojky, doufám že se vám knížka zatím líbí. Abych tak pravdu řekla, tak vůbec netuším jak se ta knížka bude vyvíjet, vlastně píšu jak to příjde. Budu moc ráda za VOTE. Taky bych byla mocinky moc ráda kdyby jste mi do komentářů napsali váš názor.
Už se chystá další kapitolka💞
-Karey
ČTEŠ
TAKOVÁ NÁHODIČKA/ whothefuckis_grey , dorian_wave
FanfictionNEKOREKTOVÁNO!!! Taková náhodička. Jela na koncert s kamarádkou. Po koncertu se šly vyfotit a z focení do nejbližšího baru. A koho tam nepotká? Láska na první pohled. Bylo to jako v ráji, ale ona měla všeho moc, bohužel to schytal. {Byla to moje ú...