•11•

1.1K 33 1
                                    

          Vylezla jsem z vany a bylo jedenáct hodin večer. To jsem tam byla tak dlouho? Vanda už spala a já se také uchýlila ke spánku.
          ~Crrrrrr, Crrrrr~ budík mě budí v osm hodin, abych nezaspala a nepřijela pozdě. Vstala jsem, nuceně, ale vstala. Hned jsem se šla najíst, protože vím, že pak bych se na to vykašlala. Já v té skříni nic proste nemam a to jsem byla nedávno nakupovat. Achjooo, tak co si vezmu? Našla jsem šaty, není to moc? Je, to si nemuzu vzít. Našla jsem si halenku a rifle. Jo, přesně to si vezmu. Nebude to ale blby? Nee, proste si to vezmu. Udělala jsem si hygienu a jemně se nalíčila. Našla jsem si kabelku ve stejne černé barvě jako jsem měla rifle. Co si vezmu za boty? Hah, vezmu si ty svoje klínkový. Jo, ale do auta si vezmu tenisky a taky něco na převlečení z formálního. Měla jsem zabaleno a připraveno, mohlo se vyrazit. Dala jsem vědět Martinovi, že vyjíždím.
           Přijížděla jsem k ulici kde bydlí klucí. Okamžitě jsem znervózněla a volala Martinovi že jsem tu a ať jde dolu. Přišel. Zůstal stát u vchodových dveří a Koukal na mě jak na poklad. Vyměnila jsme si boty. Přišla jsem k němu. „Co, to jsem se oblékla nevhodně?" zasmála jsem se a rozhodila ruce ve stylu •co zase?!• ale myslela jsme to ze srandy. „Nee, boze, sluší ti to" podíval se na mě zase. „Jinak ahoj" řekl a obejmul mě okolo pasu. „Ahoj" řekla jsem a ruce jsem mu obmotala okolo krku. Čekala jsem kdy tu mezeru prolomí. Ale nebyl to on, ale já, nemohla jsem vydržet být tak blízko a nic neudělat. „Tak takhle joo" zasmál se a já mu jen dala pusu aby byl ticho. Zavedl mě nahoru a tam byl David a vedle něj čekala nějaká holčina. „Nezabila jsi se v tom na schodech?" pronesl David pobaveně a narážel tím na moje podpatky s klínkem. Ta slečna se představila jako Davidovo přítelkyně Kačka. Se všemi jsem se přivítala.
           „Kam půjdeme na jídlo?" zasmála jsem se z gaučíku v KK (tím myslím kuchyni a obývák v jednom). „Uvidíš!" křičel z jeho ložnice, kde se oblékal. Utíkala jsem za ním, ale Kačka mě zastavila „převléká se" podívala jsem se pobaveně „a to vadí?". Pustila mě a já cupitala za ním do jeho ložnice.

TAKOVÁ NÁHODIČKA/ whothefuckis_grey , dorian_waveKde žijí příběhy. Začni objevovat