•16•

1K 24 0
                                    

             Co si to namlouvám. Cítím to tak! „Nekouknem na něco?" položila jsem si hlavu na jeho hruď. Cítila jsem jeho pravidelný dech a tep srdce. Vzal do ruky ovladač a zapl Netflix. „Tak dej nějakej návrh", "Mmm, co třeba Vyproštění? Nějak se mi nechce do nějaký slaďárny" usmála jsem se na něj. „Ty mi mluvíš z duše" pustil film a my koukali. „Nemusím slaďárny, maximálně k vínku" sedla jsem si k němu a opřela si hlavu o jeho rameno. „Co ty jsi za holku prosimte?" koukl se na mě a zasmál se. „Posloucháš rock, nemáš ráda slaďárny. Teď mi řekni ještě něco co dělaj kluci a ty to provozuješ" nadechla jsem se. „Už nějakých dobrých pár let střílím, takže mě neštvi! Taky rybařím, ale taky hraju tenis bacha" zasmála jsem se. „Myslím si že tě nechci naštvat, aby si mě nezastřelila!" chtěl mě pohladit, ale já se zvedla. „Nechceš mě naštvat no" řekla jsem a políbila ho. Polibek prohloubil.  Obkročmo jsem si na něj sedla. „Miluju tě" řekla jsem. „Já tebe taky" bylo mi odpovězeno a já ucítila motylky. Ruce dal na mé boky, jemně je stiskl. Na krku jsem mu udělala pár modřinek. Koukl se na to a usmál se. „Musím si tě hlídat" zase se usmál. Začal mě líbat a já se přidala, ruce mi zajížděly pod tílko. Sundal mi ho. Přetočil si mě pod sebe a sundal si triko. Začal mi líbat krk, nasál moji kůži a najednou se mi objevily podlitiny. „Martineee" zasyčela jsem, protože jsem si těch flíčků všimla. Jak flíčků, to byly FLEKY! „Jak ty na mě tak já na tebe" usmál se a zase mě začal líbat. Pomalu mi sundával legíny. Nakonec jsme byli oba jen ve spodním prádle. Díkybohu si na sebe beru slušné spodní prádlo, pak že mi budou krajky k ničemu. Už teď jsem věděla že to přijde. Viděla jsem, že to je to na co čeká. Rukou hledal moje citlivé místo. Sundal i ty kalhotky. Ležela jsem na zádech. Pronikl do mě a já se jemně prohla. Snažila jsem se mé vzdychy tlumit, ale nešlo to. Byla jsem plná rozkoše. Opakuju se, ale byl tak něžný.
          Leželi jsme na gauči, nazí, přikrytí dekou a spokojeně oddychující. Ležela jsem mu na hrudi a slyšela jeho dech. Spal. Zvedla jsem se a jemně ho líbla na rty. Polibek mi opětoval. „Ty nespíš?" uculila jsem se. „Nespím princezno. Nespím" pohladil mě po tváři, lehla jsem si tentokrát vedle něj. Obejmul mě okolo pasu a dál oddychoval. Ale já přemýšlela.

TAKOVÁ NÁHODIČKA/ whothefuckis_grey , dorian_waveKde žijí příběhy. Začni objevovat