Navigovala jsem. Přijeli jsme před bytovku. Byla jsem nervózní. Kdo by nebyl že? „Lasko bude to dobry, uvidíš" dal mi pusu. Zazvonila jsem a máma nás pustila dovnitř. „Ahoj Karolínko mojee!" obejmula mě Elinka která zamnou přispěchala. „Ahoj, ty budeš Ela že?" pozdravil jí Martin a usmál se. „Ahoj!" zapištěla „Elenko tohle je Martin, můj přítel" vysadila jsem si jí na sebe a Martin si mě přitáhl za bok a usmál se. Mamča přišla. „Ahoj, jsem Kačka, tykej mi prosím, ať se necítím stará" usmála se a podala mu ruku, Martin ruku přijmul. „Martin" úsměv. „Hodně jsem o tobě slyšela, nemůže o tobě přestat mluvit" práskla. „Mamiiii!" hodila jsem po ní vražedný pohled a ona zvedla ruce do obranného gesta. „Jo až taak" podíval se já mě Martin a já mu dala pusu. „Tome tohle je Martin, Martine tohle je Tom" podali si ruce. „Tykej mi, prosím" prohodil Tom a Martin přikývl. Seděli jsme v kuchyni a povídali si. Martin s Tomem si dost rozumněli, byla jsem strašně ráda. Elinka zamnou přiběhla. „Ségra? Pojď semnou" tahala mě pryč. „Hned jsem zpeet" zasmáli se. Nic vtipného na tom není, dobře možná trošku. „Copak je Elinko", „jen jsem ti chtěla říct, že tě mám ráda" obejmula mě. Je jí pět a mně připadá jak kdyby byla už v pubertě někdy tím chováním a vyjadřováním. „No to já tebe taky prcku", „Helee!", „ no co, jseš malá" zasmáli jsme se. Pokračovala si v malování a já šla za nima. „Jsem tu" pokývli.
„Kde jste se vlastně seznámili?" zeptal se Tom. Martin naznačil ať to řeknu já. „Víš jak jsme pár dní zpět jely s Vandou já koncert?", „to byl jakej koncert, jezdíte po koncertech furt" to má pravdu. Zasmála jsem se. „Ve Slaným" Tom kývnul. „Tak Martin s bráchou tam vystupovali. Šly jsme s Vandou do baru kousek od klubu kde hráli, no a tam jsme je potkaly. Dali jsme se do řeči a bylo to" zasmála jsem se a Martin semnou. „Jo tak ty si ten ze kterého byla odvařená, taak chápu to dobře že?" já hanbou přikývla. Sakra. „Tos mi neřekla" usmál se a já jsem zrudla. „Ale pojď sem" sedla jsem si mu na nohy a dál jsme si povídali.
ČTEŠ
TAKOVÁ NÁHODIČKA/ whothefuckis_grey , dorian_wave
FanfictionNEKOREKTOVÁNO!!! Taková náhodička. Jela na koncert s kamarádkou. Po koncertu se šly vyfotit a z focení do nejbližšího baru. A koho tam nepotká? Láska na první pohled. Bylo to jako v ráji, ale ona měla všeho moc, bohužel to schytal. {Byla to moje ú...