Zachvili je pět a já už razím na nehty. Přemýšlím, jaké bych si tak mohla dát. Ale jednoznačně vítězí nějaká neutrální barva. Nějaká která nebude bít do očí. Měla jsem vybráno a tak jsem si sedla ke stolku, kde už to převzala vietnamská paní, ke které chodím ale už nějakou tu dobu. Asi čtyři roky noo.
Mám po nehtech. Ufff, strašně to šimrá. Vytáhnu mobil abych zjistila kolik je. Sakra, zmeškaný hovor od Vandy. „Ano? Byla jsem na těch nehtech, jak jsem ti říkala a tys mě vůbec neposlouchala" zakaslala do telefonu „Jojo, já jen kde jsi, jestli už mám vyhlásit pátrání vis" začala se neskutečně smát a já jí to típla. Projdu okolo DMka. Ale tak když mají otevřeno? Rychle jsem si běžela pro linky, protože už mi dochází, taky jsem si vzala nějaké ty masky, pleťové, na rty, na chodila. To by mohlo asi stačit. Zaplatila jsem a vyrazila k autu.
Doma jsem se Vandě pochlubila s nehty a zalezla si k sobě. Na obličej jsem si napatlala masku. Udělala jsem si fotku a dala ji na instagram. Hned se mi tam objevily tři komentáře co mě nejvíc zajímaly.
@whothefuckis_grey - sluší ti to zlatickoo❤️❤️
@vann_ess - s tímhle na xichte ke mne nechod😂💕
@dorian_wave - máš něco na obličeji, né že s tím zítra přijedeš😅❤️
Musela jsem se nad tím usmát. Masku jsem sloupla. Bylo sedm hodin a já se nudim a nevim co budu dělat. Hah, napustím si vanu, to je nápad. Beru reprák a jdu směr koupelna. „Už se tě nemusím bát jo? Už jsi to zas ty?" smála se Vanes. Nepřišlo mi to vtipný, ale to bude tím, že mám divnej smysl pro humor. „Hahahaa" vyplázla jsem na ní jazyk a šla pořád dál. Takže mobil nabitej mám, reprak nabitej taky mám a ručníky taky, nic mi nechybí. Nepustila vanu, zapla písničky a relaxovala.
@dorian_wave vám poslal/a zprávu
Copak potřebuje? Rozklikla jsem to.
@dorian_wave
~Mno ahooj, hele mám prosbu, Marťovi to neříkej, kam rada chodíš na jídlo? Husti do mě, ze nevi kam dat rezervaci
•Jezis, to je blazen. Ale jinak mám rada asijskou kuchyni
@dorian_wave
~moc dekuji, jsi zlato, zachránila jsi mě😂😚Tak se nějak hezky vyfikni, ať můžete rovnou jít😏😂
•No jasnee, ale nechci být úplně formálně, proste něco hezkého letního😅
@dorian_wave
~tak tomu já už nerozumím, ale tak či tak ti to bude slušet
~Marťovi na tom docela záleží ze prijedes, byl ochotnej pro tebe zajet
•juj, je to strašně hezké od nej, ale já si prijedu, hele jdu tak zatím☺️💘
@dorian_wave
~zitraaa😚Ahojky hojky, kapitolka trosku o ničem, ale musí se to nějak zaplnit než bude druhy den. Omlouvám se, ze nevyšla dřív, ale neměla jsem náladu, pokoušela jsem se něco napsat, ale moje špatná nálada se promítla do příběhu, to jsem moc nechtěla no. Budu moc rada za váš názor!
~Karey💘
ČTEŠ
TAKOVÁ NÁHODIČKA/ whothefuckis_grey , dorian_wave
FanfictionNEKOREKTOVÁNO!!! Taková náhodička. Jela na koncert s kamarádkou. Po koncertu se šly vyfotit a z focení do nejbližšího baru. A koho tam nepotká? Láska na první pohled. Bylo to jako v ráji, ale ona měla všeho moc, bohužel to schytal. {Byla to moje ú...