•23•

787 23 8
                                    

          Přes moje prázdniny jsme se viděli snad pořád. Jenže já nastoupila do čtvrťáku. To už bylo horší. Učila jsem se snad pořád. Viděli jsme se jenom když přijel přes týden a nebo když jsem přijela na víkend. Bylo to složité, ale víc jsme se milovali než kdy předtím. Byla doba maturity a já jsem byla dost ve stresu, ještě jsem se hlásila na vysokou. Takže dvojí nervy byly na světě. Martin mě podporoval, jenže nevěděl že se hlásím na vysokou. Přece už je květen před maturitou a je mi 19. Měl v plánu že se přistěhujem k sobě, aby jsme spolu byli furt.
              Slyšela jsem otevírat dveře. „Zlatoo. Jsem tuu!" přispěchal ke mně. Byla jsem úplně mimo, škola mě trápila a ještě do toho vztah na dálku? Bylo to těžké. „Copak?", nadechla jsem se. „Prosím, poslouchej mě a nech mě domluvit" sedl si a já vedle něj. „Já tě strašně moc miluju, ale tenhle vztah na dálku nám neprospívá. Ty máš koncerty a strašně moc věci okolo a já mám školu a strašně moc věcí okolo. Jsem vystresovaná z toho. Jsem vystresovaná z vysoký, jestli mě vezm..." sakra. Prořekla jsem to. „Ty se hlásíš na vejšku?" udivil se a já přikývla. „Nic si mi neřekla", „neřekla jsem to nikomu, vim to jen já". Zamračil se. „A já jsem nikdo?" teď nebyl zamračený, byl smutný že jsem mu to neřekla. „Nedokážu v tom pokračovat. Je toho na mě moc. Promiň" stekla mi slza. Strašně mě to mrzelo.
            Stála jsem u Martinovo auta a věděla, že už se neuvidíme. „Takže tohle je konec?" smutně se podíval. Než jsem stihla něco říct. Políbil mě, spolupracovala jsem, dokud jsem si neuvědomila že takhle ne. Odstrčila jsem ho „nedělej to ještě těžší" rozbrečela jsem se a on mě přitáhl do objetí. „Chci aby si věděla, že tě miluju a milovat budu. Počkám si" já jsem se na něj podívala. Odjel. Už zase.

~jak si myslíte že se to bude vyvíjet? premýšlim že to ukončim, no uvidim. Napište mi jak si myslíte že to bude! Děkuju
Karey~

TAKOVÁ NÁHODIČKA/ whothefuckis_grey , dorian_waveKde žijí příběhy. Začni objevovat