•17•

984 24 0
                                    

Bože já jsem blbá. Měla jsem si ještě nějakou dobu počkat. Né hned po něm skočit, bože můj. Nechala jsem to být. Martin usnul. Vzala jsem mobil s vyfotila nás. Jujky, ne nebyla to chyba. Odložila jsem si mobil a chystala se zavřít očka když v tom se otevřely dveře do bytu a Martina to vzbudilo. „No ahoj jdu nevhod že?" zeptal se tak debilně David když nás viděl na gauči. „No trošku" zaculila jsem se když na mě Martin mrkl. David si vzal potřevné věci co si zapomněl a šel. „Užijte si to vy dvě hrdličky, páčko!" zabouchl dveře a já se chystala si dojít aspoň na záchod, jenže to by mě tu musel někdo pustit. „Ale uuuuž" chytl mě za ruce a stáhl mě k sobě. Rychle jsem vstala a vzala si na sebe Martinovo tričko. Bylo mi těsně pod kolena. To jsem až tak malinká?
Bylo pět večer. Co budem jíst? „Co by si si dal k jídlu zlato?" usmála jsem se na něj a dala mu pusu. „Něco obědnáme" taky se usmál. Koukla jsem tak divně, aby pochopil že to ne. „Tak co budem jíst?" podíval se a chytl mě za ramena. „Něco si uvaříme!" vyjekla jsem svůj nápad. Zakoulel očima. „Dobře, já něco uvařím" na slovo ~já~ jsem kladla větší důraz. „Miluju tě" usmál se a poslal mi vzdušný polibek. „Co by jsi si dal? Dám skoro všechno" přemýšlel. „Třeba lasagne?"rozzářil se a já věděla, že názor nezmění. No, nevadilo mi to, ale jsem spíš na omáčky. „Musíme ale nakoupit", „tak se připrav, ještě stíháme" kývla jsem a šla se obléct.
Vraceli jsme se z obchodu. S plnou taškou. Hned jsem se pustila do přípravy a zachvilinku bylo hotovo. „Boze máš to výborné!" řekl Martin a ládoval se. Neubránila jsem se úsměvu. „Děkuju a dobrou chuť" zase jsem se usmála, taky mi popřál dobrou chuť a jedli jsme. Martin sklidil ze stolu a mezitím dorazil i David s Káťou na filmový večer. Připravila jsem každému svoji misku s popcornem. Kluci si vzali pivo a my s Káťou si vzaly víno. Shodli jsme se na komedii. Smáli jsme se jak praštěný. Martin mi dal ruku na vnitřní stranu stehna. Koukl se na mě a já mu dala pusu. Usmál se a dál sledovali film. Káťa s Davidem se na nás podívali, pak na sebe a usmáli se. Neubránila jsem se vražednému pohledu. Bylo asi 22 a rozhodli jsme se pro další film, tentokrát horror. Nemam je ráda, ale vydržím to. Přišla lekačka a já se lekla, coje? Já se nelekam. Nikdy. To nejsem já. Martin mi stehno lehce stiskl, když jsem se k němu víc přitulila a zabalila si hlavu do rukávu mikiny, kterou jsem vzala Martinovi, když jsme šli na balkón. „Kliiid lasko" dal mi pusu do vlasů a dal koukal na film. Film skončil a já nemohla zavřít oči, bála jsem se. Že bych odměkčila?

TAKOVÁ NÁHODIČKA/ whothefuckis_grey , dorian_waveKde žijí příběhy. Začni objevovat