•27•

778 24 2
                                    

              „No hele až na to, že mě všichni proklínaj, tak dobrý" zasmála jsem se a upila ze skleničky. Nechápal. „Proklínaj mě za to že jsem náš vztah ukončila" můj hlas byl pro mě strašně otravný. Jak jsem to mohla říct s takovou pohodou? Ta pohoda byla to nejhorší v tuto chvíli. „Mám tě od nich taky pozdravovat. Elince chybíš" usmála  jsem se, úsměv mi opětoval, ufff. „A není jediná komu chybíš" to už jsem jen špitla, pomalu neslyšně, ale né až tak jak jsem si myslela. „Cože?", „že mi taky moc chybíš". Byla jsem celá červená. „Dlouho jsme se neviděli, moc si mi chyběla" usmál se. Kolik probrečenejch nocí kvůli tomu debilnímu rozhodnutí. Kvůli debilní škole jsem zavrhla přítele. Bože. Nechtěla jsem aby viděl, že jsem taky zlomená. Nechtěla jsem ukázat že mě to taky bolí. „Vzpomínáš na tu noc co jsme se potkali? Nemyslím v klubu, ale v tom baru" zakýval na souhlas. „Málem si spadla", „jenže ty si mě zachránil" ukápla mi slza. Všiml si toho. „Ale Kaji, neplakej" přitáhl si mě k sobě. „Jenže mně to stra~vzlyk~šně chybí".
Nedokázala jsem to už v sobě držet. „Taky mi to chybí, strašně moc. Nikdy jsem nepřestal doufat že se objevíš. Každý den jsem koukal na naše fotky, přehrával si furt dokola naše vzpomínky. Chtěl jsem ti napsat tolikrát, bože to nespočítám, ale nedokázal jsem to, věděl jsem, že by nás to oba bolelo. Chápal jsem tvé rozhodnutí, máš ambice, jenže já tě držel při dnu. Vážně mi to bylo líto a nechtěl jsem tě dál brzdit". Rozbrečela jsem se ještě víc, protože to co řekl bylo krásné, ale zároveň lživé. Nezdržoval mě. „Neříkej takovéhle věci. Tys mě nezdržoval. Neříkej lži, tohle není pravda. Nic takového se nedělo, nebrzdil si mě". Proč to sakra říká? „Nezapnem něco? Ať už na to nemyslíš" já se usmála a kývla. Stejně na to budu myslet.
Otevřela jsem druhou flašku vína. Teď si připadám jak alkoholik když tu mám tolik flašek. „Co pustíme?" zeptala jsem se. Jak už ví, nejsem na žádnou romantiku ani horrory. „Horror" já věděla že to řekne. „Abych ti hned skočila okolo krku? Ne, počkej si" udělal psí oči a pustil tam film ~27.Července~. Dobrá volba. Koukali jsme. Usla jsem, né do tvrdého spánku, ale vnímala jsem ještě napůl. Cítila jsem jak mě někdo odnáší do ložnice. Ucítila jsem polibek do vlasů. „Dobrou noc lásko moje" jemně jsem se usmála a spala. Asi si ustele na gauči. Doufám že si vzal aspoň deku chudáček.

TAKOVÁ NÁHODIČKA/ whothefuckis_grey , dorian_waveKde žijí příběhy. Začni objevovat