13

1K 82 28
                                    

- გთხოვ თავი დამანებე - მხოლოდ ამის თქმა მოვასწარი როდესაც მოულოდნელად ჰოსოკმა ტანსაცმელი შემომახია. ძალიან მეშინოდა მისი რაზეა წამსვლელი? ხელები სხეულზე დავიწყე - ჰოსოკ გეყოფა
- შენ მე მეკუთვნი პატარავ - მითხრა და ძალიან უხეშად დამიწყო კოცნა ვცდილობდი არ ავყოლოდი. - ეს ან ძალით მოხდება ან ნებით პატარავ - მკერძე ძლიერად მომიჭირა ხელი რის გამოც წამოვიკივლე.
- ჰოსოკ თავი დამანებე - ვტიროდი მაგრამ მას არანაირი რეაქცია არ ქონდა. თითქოს ჩემი ლაპარაკი საერთოდ არ ესმოდა.  - ჰოსოკ გთხოვ - ძვლივს ამოვთქვი ეს სიტყვები უკვე არაფრის თავი არ მქონდა - გთხოვ გაჩერდი.

მეორე დღე
დილას ძალა გამოცლილს გამეღვიძა ყველაფერი მტკიოდა (ანუ მოსახდენი მოხდა რა 😂😂😂) გვერდით გავიხედე სადაც უგონოდ მყოფი ჰოსოკი ეგდო. ზიზღით შევხედე ყველა მომენტი ამომიტივტივდა გუშინ რაც მოხდა. წვალებით ავდექი ლოგინიდან ტანსაცმელი გადავიცვი და სახლიდან გავედი. სად უნდა წავსულიყავი? არსად მქონდა წასასვლელი ამიტომ პარკში დავჯექი და უბრალოდ ტირილი დავიწყე ეს შეცდომა უკვე მეორედ მოხდა. რატომ არ მაძლევს ჰოსოკი იმის ნებას რომ ბედნიერი ვიყო? არც სხვასთან მაძლევს უფლებას ვიყო და არც მასთან რაუნდა? თვალებ ჩასიებული საათს დავხედე და უნივერსიტეტში წასვლის დრო იყო ნელა ავდექი და გზას გავუყევი ვეცდები დღეს ჰოსოკს არსად გადავეყარო.

ჰოსოკის POV
თავის ტკივილის გამო იძულებული ვარ გავუღვიძო ნელა ვწევ თავს და გარემოს მოჭუტული თვალებით ვუყურებ და ვერ ვხვდები ჯერ კიდევ რატომ ვარ სოლარის ოთახში. მხოლოდ ის მახსოვს როგორ დავიწყე სმა შემდეგ ყველაფერი ბუნდოვანია. რამე დაგუშავე სოლარს? ნელა ავდექი ჩემს ოთახში შევედი შხაპი მივიღე გამოვიცვალე და უნივერსიტეტში წავედი. კაფეში შევედი სადაც თეჰიონი და ჯიმინი იყო.
- ჰეი ჰოსოკ სოლარი სად არის ხომარ იცი? - ეგრევე ამ კითხვით გადმოვიდა ჯიმინი
- მე საიდან უნდა ვიცოდე? შენი შეყვარებული არაა?
- სახლში მოვიყვანე გუშინ და წესით უნდა გცოდნოდა - მითხრა და ჭამა განაგრძო. - თეჰიონ არც შენ იცი?
- არა - რამოხდა სად გაუჩინარდა ეს გოგო? რამე მოხდა გუშინ? ვაწყენინე? ჯანდაბა ჰოსოკ რა გააკეთე? ამ ფიქრებში ვიყავი როცა ჯისოს ხმა გავიგონე
- ოპპა მომენატრე - მითხრა და კისერზე ხელები შემომაწყო
- ჯისო სოლარი ხომარ გინახავს?
- კი ჯიმინ აუდიტორიაშია - ამის თქმა იყო ჯიმინი კაფედან გაუჩინარდა.

ცეცხლი ჩემს გულში 🔥❤️ (დასრულებული)Where stories live. Discover now