serial killer |2

5.2K 542 96
                                    

pov changbin ::

Verdiği ekşi tadı sevdiğim yeşil elmamdan bir ısırık daha alıp psikoloğumu dinlemeye devam ettim. Aslında uzun bir süredir sadece bakışıyorduk. Gerizekalı kadın hiçbir boka yaramıyordu.
"Son zamanlarda kötü bir şey yaşadın mı?" Sorduğa soruya kısaca kafamı salladım.

"Peki, kafana takılan ve seni garip bir hisse sürükleyen bir şey?" Aslında vardı.. birkaç günden beri o gece aklımdan çıkmıyordu, nedenini hala tam olarak çözemesemdr belki yardımcı olabilirdi.
"Aslında.." Lafımın devam etmesini engelleyen şey öten saat oldu.
"Görünüşe göre zamanımız bitmiş haftaya görüşmek üzere Bay Seo."

Eşyalarını hızla toplayıp ayaklanmıştı, sikik kadın. Soru soruyorsan cevabımı duy bari.. heves diye bir şey bırakmıyorsun insanda.
"Haftaya görüşemeyeceğiz." dediğim şey ile durmuştu. "Ne demek istediğinizi anlayamadım?"

Öldüreceğim seni ,sadece kovacağım, cevap vermediğimde sessizce gitmişti. Kiralık katil olma durumundan nefret ediyordum, neden normal bir şekilde şirkette çalışamıyorum ki? Babam yüzünden hayatım bir çöplüğe dönüştü.
Gündüzleri büyük bir şirket çalışanı, ki şirket babamın ve çokta harika işler üzerine çalışmıyoruz.

İçeri giren Jisung'a çevirdim gözlerimi.
"O çocuk hakkındaki bilgileri bulduk." Dosyayı çoktan yerleştiğim masama bıraktığında gülümsedim bakalım birkaç gündür aklımdan çıkmayan o kişi kimmiş?
"Lee Felix yaş 22." Onun kesinlikle 16 yaşında bir velet olduğundan emindim.. bu kadar büyük beklemiyordum.

"Küçük kız kardeşi ile eski bir evde yaşıyor. Annesi öleli bayağı olmuş ve babası da yeni ölmüş. Babası bütün kumar borçlarını çocuk üzerine yaptırınca borçları ödemek için üç farklı işte çalışıyor. Yakında evi tefecilerin basacağına dair şeyler var." Dosyada yazan borç fiyatına baktığımda kaşlarını kaldırdım.

Babası kumar oynayamayan salağın teki olmalıydı. Ayrıca çocuğa da acıdım. Zor günler geçiriyor olmalıydı.
"Onu bana getirin, canlı şekilde."

Oy atmayı unutmayın, umarım beğenirsiniz 💖

𝐬𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐫' 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐥𝐢𝐱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin