Zoe
Karikás szemekkel bámultam a tükörképem, de hiába próbálkoztam, nem tudtam emberi arcot varázsolni magamra. Hajnal volt még, Cassie és Oliver aludtak, én viszont már lefutottam 5 kilómétert és le is zuhanyoztam. Miután egész éjjel csak forgolódtam, nem tudtam tovább ágyban, pontosabban a kanapén maradni. Ki kellett tisztítanom a fejem és erre a futás a legjobb módszerem.
Arra számítottam, hogy könnyebb lesz majd a lelkem, vagy legalábbis tisztábban látom majd, miért is visel meg ennyire Hardy és a szemétkedése, de ugyanolyan összezavarodott voltam, mint a futás előtt.
-Mi a terved mára, bátyókám? - kérdeztem Olivert, miközben megvajaztam neki egy pirítóst. Ha már nem aludtam, legalább hasznomat vegye...
-Lustálkodni akartam, esetleg megnézni veletek egy filmet, de Epkins már fél hét óta üzenetekkel bombáz. Nyolcra a kampuszon kell lennem, valami munkája van a számomra.
-Én meg azt hittem valami csaj miatt ugrottál ki az ágyból olyan korán - nevetett Cassie, miközben leült az asztalhoz Oliver mellé.
-Epkins nem nő?
-De, nő és nem valami csaj. Viszont férjnél van és egy igazi rabszolgahajcsár.
-Akkor miért neki akartál dolgozni? - értetlenkedtem a pirítósom majszolva.
-Mert jól fizet és sokat tanulhatok tőle. Öntenél egy kis kávét a termoszomba, Cass? Nem akarok elkésni.
-Mit is mondtál? Mikorra kell beérned?
-Nyolcra.
-Az tíz perc múlva lesz - néztem a fali órára. Oliver azonnal felpattant, és mire Cassie kitöltötte a kávét, drága bátyám már a nadrágját rángatta magára miközben a cipőjét kereste.
Miután végig néztük, ahogy Oliver lélekszakadva, a kávéja nélkül elrohant dolgozni, Cassie-vel befejeztük a reggelit és el is pakoltunk a konyhában. Oliver igazán jól járt ezzel a lánnyal, mint megtudtam tőle, sokat mosogat, főz és most Oliverre, néha még be is vásárol neki.
-És te mit terveztél mára? - kérdezte Cassie kedvesen. Elmondhatatlanul hálás voltam a világnak, hogy éppen ez a lány lett Oli barátnője és az én legnagyobb támaszom.
-Azt hiszem, bebújok a paplan alá és az önsajnálatban lubickolok majd egész nap. Akkor biztos nem találkozok senki olyannal, aki miatt önsajnálatban kell fuldokolnom.
-Ne már! Ezt nem mondhatod komolyan!
-De, ez a tervem! Nem akarok esélyt adni, hogy belefussak... tudodkibe.
-Akkor ahhoz mit szólsz, ha együtt elmegyünk vásárolni, aztán mondjuk moziba. Kell pár cucc a tanévkezdéshez, aztán kicsit szórakozunk. Nem bujkálhatsz itt örökké, csak mert a dinka bátyádat máris beszippantotta a suli!
-De nem gáz neked a pasid kishúgát pátyolgatni?
-Tisztázzunk valamit! Nem pátyolgatlak és egyáltalán nem gáz veled lógni! Lehetne kicsit több önbizalmad! Egyébként meg már úgyis kezdett elegem lenni a Hayley-Pete se veled-se nélküled románcból. Hogy őszinte legyek, nincs túl sok barátnőm, úgyhogy nagyon örülök neki, hogy itt vagy!
Nem is gondoltam, hogy Cassie ilyen őszintén megnyílik majd nekem. Arra számítottam, hogy az előző nap után szánalommal néz rám és lekoptat, mert ciki leszek neki. Ehelyett kiderült, hogy neki éppen akkora szüksége van rám, mint nekem rá.
YOU ARE READING
Golgota
RomanceÖrömtűz I. *FIGYELEM! Trágár beszédet, erőszakot és 18+-os leírásokat tartalmaz!* A tizennyolc éves Zoe Williams visszafogottan, a szobájába bújva éli az életét, tizennégy éves kora óta. Az őt ért tragédia nem hagyja nyugodni, ezért menekülne, akár...