Sebaik sahaja Julia masuk kedalam rumah, dia berasa bosan jadi dia masuk kedalam bilik. Dia perasan yang hendery sedang buat kerja. Dia tak nak ganggu jadi dia pergi ke bilik dimana tempat dia main game dalam computer.Sebaik sahaja dia masuk kedalam bilik itu,dia menghidupkan computer lalu pergi ke game yang dia ingin main. Iaitu PUBG.
Julia rasa seronok main game itu sehingga tidak perasaan sudah jam 9 malam. Namun julia rasa penat. Dia bercadang untuk tengok youtube. Dia buka chrome dan buka youtube melalui situ. Banyak cerita yang dia tengok. Lagi-lagi asmr. Cop-cop dia tengok dah jam 1 pagi. Kusyuk bebeno dia layan asmr.
Setelah dia perasan sudah jam 1 pagi, Julia memberhentikan aktivitinya. Entah mengapa secara tiba-tiba Julia terasa bila teringat kembali apa yang hendery cakap dekat dia masa dekat tangga. Kebetulan Julia ada bilik sendiri dekat dalam rumah tu. Jadi dia mengambil keputusan untuk tidur dibiliknya. Asyik tidur sama-sama dengan hendery je. Sekali sekala tidur bilik sendiri apa salahnya.
Julia segera mematikan computernya dan pergi ke biliknya itu. Disebabkan dia penat, dia merebahkan dirinya diatas tilam miliknya itu.
(Author juju: bergini bilik dak julia tu ha...budak tu bukan suka benda benda cerah..warna gelap juga jadi pilihan hati)
Julia hanya memandang siling itu. Takut siling tu dipandang lama-lama. Tak lama kemudian, julia tertidur sambil memeluk plushienya.
(Plushie dinosour u know😂)
[Skip]
[Pagi itu]Julia bangun dari tidur pada jam 6.30 pagi disebabkan jamnya yang berbunyi.
Ai yai yai~ your little butterfly~
Sebaik sahaja dia dengar jam phonemya berbunyi, dia terus mematikan jam dan pergi mandi. Selepas mandi, dia pergi ke dapur untuk menyiapkan makanan.
Tidak lama kemudian,makanan siap dimasak. Untuk sarapan julia masak MEE GORENG MAMAK versi rumah.
Author juju: Tengok..dekat korea pon makan mee goreng mamak tau-
YOU ARE READING
[C] Jealousy || Hendery Wong
RomanceSi suami yang bernama hendery...juga si kuat jeles dan juga Si isteri yang bernama julia...juga ada banyak kawan lelaki. •collabration with: https://my.w.tt/BYfh4Am8Zab