°•°tidur°•°

280 35 12
                                    

Sampai sahaja di rumah mak Julia, Julia di sambut oleh anak-anak sedaranya.

{Julia pov}

"NOONA~~"kata minho sambil memeluk aku.

"Hai minho..minhyuk mana??" Soal aku sebab tak nampak kelibat kembarnya.

"Ooo..minhyuk tidur~" balas minho.

"Nah..noona belikan chocolate cadbury..simpan satu sebab minhyuk punya..ok?"

"Baik noona" kata minho lalu mengambil chocolate cadbury yang aku baru je beli.

[A/J: nak cadbury-
A/p: kau ni an..tak habis habis cadbury
A/J: hiks]

//back to the story//

Tidak lama kemudian, mama ku pon datang lalu memeluk aku.

"Eeeeee...wei ju..lama bebeno tak balik..rindu mama kat wei ju" kata mama ku sambil mencubit cubit lengan ku.

"Eh eh..aduh sakit..apa salah saya.baru balik dah kena cubit..hiks" kata aku lalu membuat muka kerut.

Tiba-tiba seseorang menutup mataku

"Chenle...stop-" kata aku.

"Tak nak..panggil aku abang dulu" kata chenle.

Aku agak geram lalu geletek chenle. Nasib tangan aku tak kena ikat. Boleh la jugak aku geletek budak ni.

"HAHHAHAHHAHAHHA" chenle pon gelak.

"Bingit chetan" kata ku lalu berhenti geletek mamat dolphin tu.

"Eeee..kau ni..gheram la aku dengan kau" kata chenle lalu memeluk aku.

"Dah kenapa semua geram dengan aku" soal aku.

"Sebab..kitaorang sayang kau~ eeeeehheddjdhdjshdxjda" tetibe sahaja Chenle geram. Bukan geram nak bunuh ke pe. Geram-geram manja gitew. Eheks.

"Sanalah..tak habis-habis peluk orang..cium pipi tu baru tahu" kata aku lalu menjeling chenle.

"Cium lah~" kata chenle lalu menghulurkan pipinya.

"Eeee..baik aku cium jisung" kata aku.

"E-eh...NOONA!" kata jisung malu.

"Ehehehe..malu la tu" kata aku.

"Apa kau ni..abang sendiri tak nak cium. Orang lain yang dia nak cium pipi" kata chenle lalu menyilangkan tangannya.

"Merajuk je tahu..da ah" kata aku lalu pergi ke bilik.

"Eh...TUNGGU LA AKU CHETAN" kata chenle lalu mengejar aku.

{Skip}
[DALAM BILIK JULIA]

Sebaik sahaja aku masuk, mama dah ada dalam bilik.

"Aik? Bila mama masuk?" Soal aku.

"Baru je...ni nak tanya..hendery mana? Rindu mama dengan budak tu" kata mama aku.

"D-dia busy la.." kata aku lalu duduk di atas katil.

"Ni ha..kamu bila nak bagi mama cucu?" Soal mama ku.

[C] Jealousy || Hendery WongWhere stories live. Discover now