Het is de volgende dag als ik om half tien wakker word. Ik gaap en wrijf even door mijn ogen. Als ik rustig wakker word denk ik terug aan gisteravond. Het was zo gezellig en niet te vergeten ik heb nu een auto! Ik pak mijn telefoon en plaats een foto van mij en Nathan in onze kerstkleding op Instagram met de tekst 'Merry Christmas'. Ik scroll nog wat op Instagram en app nog even met Tess en Nathan. Na een uurtje sta ik op uit bed en slof ik in mijn pyjama naar onder.
"Vrolijk kerstfeest schat" zegt mijn moeder en samen met mijn vader omhelst ze me. "Jullie ook" zeg ik. Als ik uit de omhelzing kom zie ik dan ze beiden al aangekleed en opgedoft zijn. Ohja natuurlijk. Hun gaan zo familie bezoeken en zijn eerder weg. Ik ga ook aan de eettafel zitten bij mijn ouders en pak een croissantje. "Wij gaan zo weg richting Tante Lies en opa en oma. Hoe laat vertrek jij richting Nathan?" vraagt mam. "Ik ga om half een hier weg" antwoord ik. "Met je nieuwe auto" lacht pap. Ik lach ook. Het is onvoorstelbaar dat ik een auto heb gekregen van hun. We praten nog wat bij over hoe leuk de avond was en dat ze de familie van Nathan ook erg aardig vinden.
Om half twaalf vertrekken mam en pap richting de familie. Ik zwaai ze uit en loop dan snel naar mijn kamer om me klaar te maken. Mijn haar haal ik uit een knot en de krullen zitten nog prima voor vandaag. Ik pak voor vandaag een ander jurkje. Ik kies voor een zwart jurkje, met een kleine glitter hier en daar. Het heeft korte mouwtjes en komt tot iets boven mijn knieën. Ik doe een dunne panty aan en kies voor hakken maar dit keer wel wat lager dan gisteren. Als ik mijn sieraden om doe kijk ik naar de ring die ik gisteren van Nathan heb gekregen. Het is zo mooi! Ik ben het gelukkigste meisje op de wereld met een vriend zoals hij.
Als ik zie dat het al half een is loop ik naar de garage en doe de poort open met een knopje. Ik leg mijn tas met kleding en logeerspullen in de auto en een doos met kerstkoekjes die ik gisteren ook nog had gemaakt. Ik ga in de auto zitten, doe mijn gordel om en stel mijn spiegels af. Ik draai de sleutel om en hoor hoe de auto start. Kriebels vormen in mijn buik als ik het geluid van de motor hoor en besef dat dit toch echt mijn auto is. Ik rijd de garage uit en sluit met een afstandbediening de poort. Ik rij de oprit af en rij richting Nathan.
Een kwartier later rij ik de oprit van Nathan's huis op. Als ik de motor afzet zie ik Nathan al naar buiten lopen. Ik stap mijn auto uit en meteen omhelst hij mij. "Vrolijk kerstfeest schat" zegt hij en zoent me. "Jij ook een vrolijk kerstfeest" antwoord ik terug. Ik haal de spullen uit de auto en Nathan vraagt hoe mijn eerste ritje was. "Geweldig!" antwoord ik. Samen lopen we naar binnen waar Charlotte al druk bezig is met het eten. "Hey meis vrolijk kerstfeest" zegt ze en omhelst me. Ik wens haar ook een vrolijk kerstfeest en ook voor Chris als hij de kamer binnen loopt. Ik hoor de piano spelen dus weet ik ook gelijk waar de vierde persoon is. Ik loop naar de piano in de woonkamer waar Evan een kerstnummer aan het spelen is. "Vrolijk kerstfeest" zeg ik en hij stopt met piano spelen en omhelst me. "Samen spelen?" vraagt hij. Ik knik en ga naast hem zitten. Samen spelen we All I want for Christmas en komen Nathan, Chris en Charlotte er bij staan. Dit is wat gezelligheid met Kerst is. Samen zijn en een moment van geluk voelen.
De hele middag hebben kerstfilms zitten kijken. Om zes uur gaan we aan tafel zitten. De tafel is bomvol met eten wat Charlotte heeft gemaakt. Ze is zo'n geweldige chef, echt niet normaal. Als ik niet op let met eten zou ik na de kerst zeker tien kilo zijn aangekomen. Ze heeft champignonsoep gemaakt met als hoofdgerecht kip uit de oven met aardappelpuree en boontjes en als toetje een ijstaart. Met z'n vijven smullen we van het eten wat goddelijk smaakt. Na zo'n twee uur gegeten en gekletst te hebben is het tijd om af te ruimen. Samen met Charlotte ruim ik alles af. "Ik ben blij dat je hier bent Em. Het is erg gezellig" zegt Charlotte. "Ik vind het ook erg gezellig hier. Bedankt voor het heerlijke eten" zeg ik dankbaar terug. "Ach meis. Je bent hier altijd welkom" zegt ze en geeft me een knuffel. Charlotte is zo'n warm en liefdevol mens. Ik zie waar Nathan het van heeft.
Als alles is opgeruimd loop ik de woonkamer in. Nathan loopt naar me toe en trekt me mee de woonkamer uit. Terwijl hij dat doet fluistert hij "Ik heb een verrassing voor je". Vragen kijk ik hem aan en lopen we de trap op richting zijn kamer. Hij houdt zijn handen voor mijn ogen en als hij de deur van zijn kamer open doet, laat hij z'n handen van mijn ogen af. Ik houd mijn adem in bij wat ik zie. De kamer is verlicht door allemaal kaarsjes en zijn bed is cosy ingericht als een soort bank. Op een tafeltje staat een fles wijn met twee glazen en wat snacks. "Wat is dit?" vraag ik verbaasd. "Nog een verrassing voor jou. Een avondje wij met ons tweetjes hierboven." zegt hij. Ik zoen hem en loop naar zijn bed toe. Hij komt naast me zitten en slaat een arm om mij heen. "Dit is wat ik de hele tijd al wilde. Wij tweetjes alleen samen" zegt hij. Ik leun tegen hem aan en staar naar de kaarsjes bij de tv. "Welke film wil je kijken?" zegt hij als hij de tv aan zet. We kiezen voor een typische kerstfilm en samen met een glas wijn starten we de film.
Als het half twaalf is, is de fles wijn leeg en de film afgelopen. Beiden heeft de alcohol ons geraakt en leunen we tegen elkaar aan. We kijken elkaar in de ogen aan en niet veel later zoenen we. Nathan legt me neer op zijn bed en komt boven mij hangen. De zoen wordt intenser en passievoller. Zijn lippen verplaatsen naar mijn nek en sleutelbeen. Voorzichtig kleed hij mij uit en ik help hem met zijn kleding. Uit het nachtkastje pakt hij een condoom die hij om doet. Niet veel later voel ik hem in mij komen. De minuten die daarop volgen zijn niet anders te omschrijven dan geweldig.
JE LEEST
First teenage love
Любовные романыEmily is 17 jaar als ze al voor de zoveelste keer van school wisselt door een verhuizing van haar ouders. Met veel tegenzin begint ze alweer met een nieuw begin op haar nieuwe school. Ze vind haar nieuwe school en klas maar niks maar daar komt veran...