Hoofdstuk 45

55 0 0
                                    

Op dit moment zit ik midden in mijn examens. Van de acht vakken die ik moet doen heb ik er al vijf af. Ik heb geen idee hoe het me gelukt is om al die examens te maken. Bij heel veel vragen kwam me de lesstof niet eens voor. 

Ik zit in de bibliotheek van school te leren voor ik een van mijn laatste examens heb, economie. Gelukkig vind ik dit vak best makkelijk en sta ik gemiddeld een acht. Dus veel stress om dit examen heb ik niet. 

Ik ben hier nu zo'n twee uur en over een half uur begint mijn examen. Ik neem nog de laatste begrippen door en oefen een paar formules. Ik ben net met de laatste oefening bezig als iemand een doosje op mijn boek laat vallen. Ik draai me om en Nathan staat achter me met een grote glimlach. "Hey" zeg ik en geef hem een zoen. Hij komt naast me zitten en dringt aan dat ik het doosje moet open maken. "Waarom krijg ik dit? Ik heb niks voor jou" zeg ik verwart. "Mag ik mijn vriendin niks geven? Kom op maak open" zegt hij met een lach en duwt het doosje in mijn handen. Ik kijk er verwondert naar en haal de deksel eraf. Er komt een sleutelhanger met een edelsteen en een foto van ons te te voorschijn. Ik pak de sleutelhanger uit het doosje en kijk naar de foto. Het is een foto van mij en Nathan in het begin van onze relatie. Als ik de sleutelhanger omdraai staat er 'Happy Valentine' op. Oh nee dit ga je niet menen! Ik kijk hem schuldig aan en zeg "Sorry ik ben helemaal vergeten dat het vandaag Valentijnsdag is". Nathan lacht en pakt mijn hand vast. "Dat vermoedde had ik al gezien je zo druk aan het leren was. Dat maakt de verrassing alleen maar leuker". Ik kijk hem aan met een kleine lach en bedank hem. "Oh maar dit is nog niet alles" zegt hij. Ik kijk hem verbaasd aan. "We gaan vanavond samen uiteten" zegt hij. Ik sta op en omhels hem. Hij is zo lief. Zelfs als ik onze eerste Valentijnsdag vergeet. Waar heb ik hem aan te danken.

We zijn drie uur verder en het examen is voorbij. Ik heb wel een goed gevoel over dit examen. Het was lang niet zo lastig als die andere. Ik loop samen met Nathan, Tess en Dan naar de kluisjes. Tess blijft maar klagen hoe moeilijk het examen is. Als ik met Tess naar onze kluisjes loop laat ik Tess de sleutelhanger zien die ik van Nathan heb gekregen. "Oh my god. Die is zo mooi!" zegt ze vol bewondering, Ik grinnik en zeg "Weet je wat mooi is? Ik wist niet dat het vandaag Valentijnsdag was. Compleet vergeten". Tess kijkt me aan en begint hard te lachen. "Je kunt het altijd nog goed maken" zegt ze. Ik kijk haar vragend aan. "Ik neem aan dat jullie het bed nog vinden vandaag?" vraagt ze spottend met een lach. "Tess!" roep ik terwijl mijn gezicht rood kleurt. Tess lacht en ik duik ver mijn kluisje in om mijn jas te pakken. Als ik mijn kluisje dicht doe en me omdraai staat Nathan voor me met een bos rode rozen. Mijn mond valt open en kijk hem aan. "Kom op. Hoe moet ik dit nog inhalen je staat twee nul voor" zeg ik en pak de rozen aan. Nathan lacht en zegt "Je geeft me al genoeg door naar me te lachen en met me mee uiteten te gaan". Ik lach en geef hem een kus. Als ik me omdraai naar Tess zie ik dat ze net een ketting krijgt van Dan. Hoe cute!

Het is avond en samen met Nathan zit ik in het restaurant. Ik heb een pasta carbonara besteld en Nathan een lasagne. Als de serveerster wegloopt om onze bestelling door te geven pakt Nathan mijn hand vast. "Weet je Emily, je maakt me echt de gelukkigste jongen op deze wereld" zegt hij. Ik kleur een beetje rood en zeg "Jij maakt mij ook heel gelukkig". We praten over wat te doen na de examens. Nathan heeft besloten om op kamers te gaan als hij gaat studeren. Ik ben nog in overweging of ik wacht tot mijn ouders opnieuw verhuizen of om meteen op kamers te gaan. Na twintig minuten wordt ons eten geserveerd. Ik neem een hap van de pasta en laat een klein geluid van de pijn. Nathan kijkt me verbaasd aan. Ik wapper met mijn handen en zeg "Heet!". Nathan proest het uit van het lachen. "Nog zo'n dingetje wat je zo leuk maakt" zegt hij als hij uitgelachen is. Nog geen minuut later ben ik diegene die lacht omdat Nathan zijn tong verbrandt aan zijn lasagne. "Kusje erop?" zeg ik lachend. Nathan trekt een zielig gezicht als antwoord. Ik buig over de tafel en geef hem een kus. "Hhmm ik hoef niet perse een toetje. Jij bent net zo zoet." zegt hij dan zwoel. Ik lach klein en voel me rood worden.

Na het eten wat verrukkelijk was zijn we naar Nathans huis gegaan. Charlotte, Chris en Evan waren allemaal weg dus hadden wij het huis voor ons alleen. Zodra de voordeur dicht gaat kijkt Nathan mij diep aan en ik hem. We stappen dichter naar elkaar toe onze lippen raken elkaar. Nathan tilt me op en ik sla mijn benen en armen om hem heen. Onafgebroken zoenen we tot we in zijn kamer zijn. Als hij me terug op de grond neerzet sluit ik zijn slaapkamer deur en ga voor hem staan. "Het is nu tijd dat ik je mijn Valentijnscadeau geef voor jou" zeg ik zacht. Nathan kijkt me nietsvermoedend aan. Ik duw hem lichtelijk als teken dat hij moet gaat zitten op zijn bed die achter hem staat. Zijn gezichtsuitdrukking spreekt boekdelen, hij is totaal verrast. En ik ook. Ik wist niet dat ik het in me had om dit uit mezelf te doen. Ik ga op zijn benen zitten en begin hem te zoenen. Binnen enkele minuten heb we ons beide uitgekleed en liggen we op bed. Ik geef Nathan de condoom die ik uit zijn nachtkastje heb gepakt. Hij kijkt me aan zegt "Ik hou zo veel van je".

First teenage loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu