Perrie p.o.v
Ik zing Salute, met de meiden. 'goed zo dames jullie zijn klaar voor vandaag' zegt de producer. De kamer hangt vol met goude platen en gitaren. We doen onze koptelefoons af en liepen de studio uit. 'hoe laat is het?' vraag ik. 'partytime' zegt Jade blij. 'SHOPPEN' riep Jade. We stappen snel de auto in, Leigh-Anne start de auto. Ik zet de radio op, Best song Ever van One Direction is bezig. 'And we dance all night to the best song everrrr' zongen we in koor. We beginnen hard te lachen. 'hey Perrie' zegt Jade. 'what's up?' vroeg ik. 'wat vind je van Niall?' vraagt ze. 'aardig en grappig' zeg ik. 'en van Zayn?' vraagt Leigh-Anne. 'hetzelfde hoezo?' vraag ik. 'je vind hem wel leuk' zegt Jade plagend. 'vond, voordat ik Jake ontmoette' zeg ik. Leigh-Anne parkeert de auto en we rennen als kleine meisjes het winkelcentrum in. 'SCHOENEN' zegt Jade, ze rent er op af. Ik rol met mijn ogen. Jesy en ik kijken elkaar aan en we knikken. 'jij zorgt voor haar' zeggen we in koor. 'hoezo ik?' vraagt Leigh-Anne. 'wij waren het vorige keer, probeer haar weg te houden bij de snoepwinkel, ze wordt al druk van shoppen' zeg ik. Leigh-Anne gaat mokkend naar Jade toe, die al schoenen aan het passen in. 'en waar gaan wij heen?' vraagt Jesy. 'h&m?' vraag ik. 'is goed' zegt Jesy blij.'3, 2, 1' zeg ik. Jessy en ik komen de pashokjes uit en we kijken naar elkaar. Ik heb een zwarte hoed, zwarte hakken, donker blauwe broek en een witte bloes aan. Jesy heeft een zwarte broek, rode sneakers, bloes om haar middel en een zwart shirt aan. 'typisch' zeggen we tegelijk. 'we kunnen gewoon niet afwijken van onze stijl' zeg ik lachend. 'oké ik pak iets voor jou en jij iets voor mij uit de winkel' zegt Jesy. '3,2,1' zeg ik. We rennen door de winkel, ik pak een rode jurk met een open rug en Jesy een zwart met witte bloes. We geven het aan elkaar en doen het in de pashokjes aan. 'klaar?' vraagt Jessy. 'jep' zeg ik. We stappen de pashokjes uit. 'wow je ziet er leuk uit' zeg ik blij. 'het is niet echt mijn type jurk maar hij is wel mooi, jij ziet er trouwens ook leuk uit' zegt Jesy. Mijn telefoon gaat af, ik neem snel op. 'hey Jade wat is er?' vraag ik. 'we zitten al in de auto, er kwamen te veel fans' zegt ze. 'oké wij komen er aan' zeg ik. Ik hang op en zeg tegen Jesy dat we moeten gaan. 'hoe krijgt ze het elke keer voor elkaar dat ze opvalt bij de fans' zegt Jesy. 'zo is Jade' zeg ik lachend. We kleden ons in de hokje om en gaan terug naar de auto.
=======
wat vinden jullie er van?
dit idee voor dit verhaal is van @hazzaloverxxxx
ik probeer 2 a 3 keer in de week te updaten :-)
JE LEEST
these four walls
FanfictionPerrie Louise Edward is 21 jaar, maar doodongelukkig. Het enige wat ze doet is op haar kamer huilen, huilen en nog eens huilen om haar vriendje Jake. Hij kwam om in een vliegtuigongeluk, toen hij haar wilde verrassen. Geeft ze haar baan als Little M...