009

72 4 0
                                    

Perrie p.o.v
Ik pakte langzaam mijn spullen uit, de helft was nu uitgepakt. 'Perrie?' vraagt Zayn. Ik negeerde hem, ik wil hem niet spreken. Ik wil alleen rust. Ik pakte een papier en schreef op: ik ben hier voor rust, ik spreek niet behalve als ik het nodig vindt, ik ben veel op deze kamer en ik wil huur betalen en boodschappen mee betalen. Ik ben gestopt met LM, omdat ze me niet begrepen en J niet mochten, ik wil ze niet zien of spreken. P
ik schoof het briefje onder de deur naar Zayn. Het was een tijdje stil. 'Perr dat meen je toch niet?' vroeg Zayn. ja wel en ga nu maar en noem me geen PERR: schreef ik op het briefje. Ik schoof het onder de deur en ging verder met uitpakken. 

avond 
'ETEN' roept Liam. Ik twijfel als ik naar beneden ging dan zouden ze met me gaan praten, maar als ik niet ga heb ik geen eten. Ik pak mijn tas, daar zitten koekjes, crackers en een fles cola in. Daar moet ik het maar mee doen voor vanavond. Ik ga tegen mijn bed aan zitten en begin te eten. Deze chocoladekoekjes zijn de favoriete van Tim, als snel lig ik huilen op bed. Het voelt alsof er messen in mijn lichaam worden gestoken, te veel pijn. 'Perrie gaat het?' vraagt Louis die op mijn deur klopt. 'ga weg' zeg ik. Ik hoor dat de deur open gaat, hoe komt hij aan een sleutel. Alleen ik heb de extra sleutel, ik geef hem aan niemand anders, maar je moet wel eten' zegt Louis. Hij zet een bord met nasi en kip op mijn nachtkastje. 'je wilt vast niet praten, maar ik wil dat je weet dat je bij mij terecht kan' zegt hij. 'pijn' zeg ik zachtjes. 'je moet niet in één kruipen dan' zegt hij. Hij trekt me tegen hem aan. Hij slaat zijn armen om me heen, ik begin weer te huilen. 'ssssttt' zegt hij. We blijven een tijdje zo zitten. 'de politie is druk bezig met het onderzoek, als ze spullen hebben onderzocht die niet belangrijk zijn er voor, komen ze naar jou toe' zegt Louis. Mijn maag knort. 'wil je dat ik blijf?' vraagt hij. 'nee ga maar' zeg ik. Louis vertrekt en doet de deur weer opslot. Ik eet snel mijn eten op en ga dan slapen. 

2 dagen later
Ik heb al een paar dagen slecht geslapen, ik doe een jogingsbroek aan en een groot zwart shirt. Ik kijk in  de spiegel, ik heb grote wallen. Mijn haar ziet er niet uit, ik kam heel langzaam mijn haar en doe het in een staart. Ik ga langzaam naar beneden, er is niemand. Ik eet een bakje cornflakes en wil weer naar boven gaan. 'Perrie wacht' zegt Zayn die net binnen komt. Ik loop door, Zayn pakt mijn pols. Ik draai me om. Zayn schrikt. 'ik ben lelijk' zeg ik zachtjes. 'je hebt alleeen slaap te kort' zegt hij. 
=======
kan Zayn Perrie wel laten slapen?

these four wallsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu