002

163 10 2
                                    

Perrie p.o.v
We zitten in de auto, Leigh-Anne remt bij het stoplicht. 'wat eten we vanavond?' vraagt Jesy. 'geen idee' zegt Jade. 'wie was aan de beurt om te koken?' vraagt Leigh-Anne. 'volgens mij die van mij' zeg ik. 'dus wat eten we?' vraagt Jade ongeduldig. 'zullen we pizza bestellen?' vraag ik. 'ja lekker' zegt Leigh-Anne. 

We zijn de titanic aan het kijken, de film is bijna afgelopen. Ik kreeg een appje, ik pakte mijn mobiel.
hey schat hgh?x ik begon te glimlachen, ik stuurde snel terug goed liefje met jou? De meiden en ik hebben een tijdje vrij en jij?  ik zag dat Jake aan het typen was, ik was benieuwd wat hij ging sturen. Jake is voor zijn werk in New York en ik ben in Londen. over één of twee dagen komt er een verrassing  voor jou aan, ik moet nu weer verder werkenxxxx ik moest glimlachen. ben benieuwdxxxx ik legde mijn telefoon weg, de meiden keken me aan. 'de film is afgelopen, dus vertel maar wat had Jake te zeggen?' zegt Jade. 'over één of twee dagen is er een verrassing voor me' zeg ik met een grote glimlach. Leigh-Anne zet muziek aan, we beginnen vreemd te dansen en zingen mee. 'singing in te shower'. Daarna laten we ons lachend op de bank vallen. 'wat denk je dat het is?' vraagt Jesy. 'geen idee' zeg ik. 'het is al laat zullen we naar bed gaan?' vraag Leigh-Anne. 'of we gaan naar een club' zegt Jade blij. 'dat kunnen we wel even doen' zeg ik. We rennen naar onze kamers om ons om te kleden. 

We lopen de club in, Jade rent de dansvloer op, ze heeft een roze jurkje aan met lage witte hakken. Jesy gaat met haar mee dansen, zij heeft een broek aan met een glittertopje en sneakers. Leigh-Anne en ik gaan naar de bar. We bestellen allebei een glas wijn, Leigh-Anne heeft een zwarte rok aan, met panty en een zwart glittertop, met zwarte hakken. Ik heb een blauw jurkje aan met zwarte hakken. We hebben alle 4 ons haar los. 'heb je al gezien wie er is?' vraagt Leigh-Anne als ik mijn glas bijna op heb. 'nee' zeg ik. 'de leden van one direction' zegt ze blij. 'ohh' zeg ik. 'zullen we met ze gaan dansen?' vraagt Leigh-Anne. 'ga jij maar' zeg ik. 'waarom kom je niet, ze zijn aardig' zegt ze. 'ik heb met Jake' zeg ik. Ik drink mijn glas leeg. 'so what dat Zayn verliefd op je was, hij weet dat je gelukkig bent met Jake' zegt Leigh-Anne. Ze seint naar Zayn dat hij moet komen. 'waarom doe je dat' vraag ik een beetje boos. 'Zayn wil jij met Perrie dansen als vrienden?' vraagt Leigh-Anne. 'tuurlijk' zegt Zayn. Niemand weet dat ik op Zayn was, tot ik Jake ontmoette. Ik pak mijn tas en loop de club uit. Ik ga met een taxi naar huis, eenmaal thuis kleed ik me om en ga ik slapen.
==========
waarom heeft Perrie niet verteld dat ze op Zayn was?

these four wallsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu