011

55 3 0
                                    

Perrie p.o.v
Ik snijd langzaam, niet diep maar er komt toch bloed uit. Ik gooi het stukje in de prullebak en ga tegen mijn bed zitten. Het voelt eigenlijk best fijn, maar ik ga het niet nog eens doen. Tranen gaan over mijn wangen, waarom doet het zo'n pijn. 

volgende dag
'Perrie ben je wakker?' vraagt Zayn bij de deur. 'ga weg' zeg ik, ik veeg mijn tranen weg. 'wil je met de meiden praten?' vraagt Zayn. 'nee' zeg ik. 'wil je eten?' vraagt hij. 'ik blijf hier' zeg ik. 'Perrie alsjeblieft open de deur' zegt hij. 'waarom zou ik?' vraag ik. 'ik heb een klein dagboek van Jake' zegt hij. Ik open snel de deur en pak het dagboek, Zayn glipt naar binnen. Ik leg het dagboekje in een la. 'Perrie wanneer was de laatste keer dat je onder douche bent gegaan?' vraagt Zayn. 'gister' zeg ik. 'je moet een frisse neus halen' zegt Zayn. 'het leven is bedrog' zeg ik zachtjes. Zayn tilt mijn zijn hand mijn hoofd op. 'ik blijf bij je, het leven is niet bedrog' zegt hij. 'jawel' zeg ik, een traan gaat over mijn wang. Zayn veegt mijn traan weg. 'als is het maar 5 minuten in de tuin staan, we doen het in stapjes' zegt hij. 'ik ben geen baby' zeg ik. 'wel zo kwetsbaar' zegt hij, ik geef hem een klap op zijn wang. Ik wil hem nog een keer slaan, Zayn pakt mijn handen vast. 'Perrie dit ben jij niet' zegt hij. 'dit ben ik wel, wen er maar aan' zeg ik met een boze blik. Zayn laat me los en verlaat de kamer. ik pak het dagboekje en ga op mijn bed zitten. 

het is een beetje vreemd om te schrijven over wat ik heb meegemaakt, Perrie raadde me het aan. Tja waar moet ik beginnen, over een weekje is Perrie vrij van haar werk. Ik mis haar erg, Tim raad me af om naar haar toe te gaan, vanwege de dreigbrieven. Er is gewoon een grapjas die zegt dat ik hem iets ergs heb aangedaan, maar ik heb geen idee wat. Ik zit al een tijdje te denken over de toekomst met Perrie. Ik wil kinderen met haar krijgen, maar eerst met haar trouwen. Zal ik haar ten huwelijk vragen?

geen idee hoe je zoiets afsluit dus bye

Een kleine glimlach komt op mijn gezicht, hij wilde kinderen met me. Ik sla snel om en lees verder. 

nog 5 dagen en dan naar Perrie, ik heb er zin in. Morgen ga ik een verlovingsring voor haar kopen, het maakt me niet uit hoe duur, Perrie moet het mooiste krijgen. Maar er is één ding waar ik overtwijfel, moet ik dat op schrijven? Stel dat iemand het leest? 

bye
========
waar twijfelde Jake over?

these four wallsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu