012

47 3 3
                                    

Perrie p.o.v
Waar twijfelde Jake over? Ik sla snel om en begin verder te lezen. 

hey, 

nog maar 3 dagen, ik heb een prachtige verlovingring voor Perrie. Tim raad me nog steeds aan om later te gaan, ik heb voor security gezorgd als we weg gaan. Ik twijfel nog steeds, ik wil niemand pijn doen. 

bye

Wat kan hij het spannend houden, ik sla snel om en begin verder te lezen. 

hey, 

nog maar 2 dagen, ik hou het niet meer vol. De spanning en de twijfel. Ik zou je dagboek eindelijk vertellen waarom. Zayn is nog steeds erg op Perrie verliefd, hij wilt haar gelukkig zien en houdt me niet tegen om met haar te trouwen. Maar ik wil hem geen pijn doen, toen Perrie een maand geleden bij me logeerde, begon ze te praten in haar slaap. Ze riep 'Zayn ik hou nog van je, maar ook van  Jake'. Het deed pijn, ze houdt nog van Zayn. Ze weet het niet misschien, maar ze houdt meer van Zayn dan van mij. Ze probeert hem te vergeten door te denken dat ze op mij verliefd is. Als ik er niet meer ben, wil ik dat zij samen gaan zijn. Ik heb besloten Zayn elke dag te bellen om te vragen wat hij van trouwen vindt. Ik denk dat Perrie wel iets voor me voelt, maar veel meer voor Zayn. Ze moet haar hart volgen. 

bye

tranen gaan over mijn wangen, hij wist het. Ik sla om, er is nog maar twee bladzijdes. ik besluit ze te lezen. 

Hey,

nog maar één dag, ik heb gisteren een brief gehad. De dader schreef dat als ik zou vertrekken, dat ik het zou bezuren. Ik ben een tijdje terug al met Tim naar de politie gegaan, die er alles aan doet. Tim en ik zijn omdat Tim het zekere voor het onzekere wilde ons nalatingsschap oplaten schrijven, onze meubelen en kleding gaan naar de armen, de helft van ons geld naar dieren in nood en de andere helft naar mensen in nood. Onze persoonlijke bezittingen: foto's, onze geboortekettingen, de leukste boeken, films, enzo. gaan naar Perrie. Ik heb Tim een beetje zitten plagen dat hij Jade moet uitvragen, maar hij durft het gewoon niet. 

bye

hey,

ik zit in het vliegtuig met Tim, Perrie denkt dat alleen Tim met een kado komt. Zayn heeft belooft dat hij het niet erg vindt als ik Perrie ten huwelijk vraag. Ik wil het op het strand doen, Perrie wilt zo graag dat iemand haar ten huwelijk vraagt op een strand, dat vindt ze romantisch. Als ik haar niet ten huwelijk kan vragen moet Zayn het maar doen, ze moet gelukkig worden. Ik hoop dat hij dan net zo'n ring koopt als ik. 

bye

ik doe het dagboekje dicht en leg het dagboekje in mijn la. Ik komsteeds meer te weten hoe Jake dacht. Voelde ik echt nog steeds iets voor Zayn? Als dat zo was had ik zo vaak tegen Jake gelogen, ik voel me zo schuldig. Tranen stromen over mijn wangen, de tranen vallen op de grond. Niemand behalve vrienden wisten dat ik een relatie had met Jake, we wilde het zo graag geheim houden. Ik was verbaast dat de pers er niks van weet. Bijna iedereen denkt dat mijn beste vrienden zijn overleden. Terwijl mijn vriendje en beste vriend zijn overleden. Het voelt zo vreemd, waarom toch per se hun?
=======
goed geheim gehouden

these four wallsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu