003

156 11 3
                                    

Perrie p.o.v
Ik ben nu een uurtje wakker, ik zit op de bank tv te kijken. De meiden sliepen nog, het was al 11 uur. Ik had de hele nacht aan Jake en Zayn gedacht. Mijn telefoon trilde, ik pakte mijn mobiel. ik stuur je zo een foto, je moet nog 5 uur wachten tot je verrassingxxx  stuurde Jake. mag ik een hint?x stuur ik terug, ik was echt benieuwd. je moet om 4 uur op het vliegveld staan op de privébaan, meer zeg ik nietxx stuurde hij. Er zou iemand naar me toe komen, Jake had het te druk met werk dus die kon het dniet zijn. ben benieuwdxxx stuur ik terug. Ik ga naar de badkamer toe, ik doe de deur opslot. Ik haal mijn haar uit de vlecht en kleed me uit. Ik ga onder de douche staan, ik doe hem aan. Ik begin zachtjes move te zingen. Ik was mijn haar en lichaam en zet daarna de douche uit. Ik droog me af en doe een jeans, een hempje, een bloes en sokken aan. Ik föhn mijn haar en doe die weer in een vlecht. Ik doe make-up op en poets mijn tanden. Ik hoor dat iemand in de woonkamer is, ik droog snel de douchekabine af en haal het slot van de deur. Ik ga naar de woonkamer, de meiden zitten tv te kijken en eten crackers. 'hey Perrie waarom was je gisteren zo vroeg weg?' vraagt Jade. 'geen zin in gedoe, iemand hier moet begrijpen dat ik het niet met Jake ga uitmaken en iets met Zayn ga krijgen' zeg ik terwijl ik naar Leigh-Anne kijk. 'we vertrouwen Jake gewoon niet' zegt Jesy. 'ik wel, hij is een lieve en beleefde jongen en hij past bij Perrie' zegt Jade. Ik geef Jade een kus op haar wang. 'dankje Jade' zeg ik met een glimlach. vorig jaar had Jake iets gedaan wat eigenlijk niet kon, maar ik gaf hem een tweede kans. De meiden weten er niks van. 

flashback
Ik liep de woonkamer van Jake in, ik zag Jake nergens. Ik riep hem, maar er kwam geen reactie. Ik kijk in de badkamer en in de slaapkamer. Daar was hij ook niet. 'NEE AMANDA' hoor ik Jake hard zeggen. Ik loop naar de keuken, Jake staat te zoenen met Amanda zijn ex. Mijn ogen worden groot, tranen stroomde over mijn wangen. Ik rende naar de tuin. 'Perrie wacht' zei Jake. Net voordat ik uit de tuin ging, pakte Jake me vast. 'zij kust mij' zei hij, hij keek me recht in mijn ogen aan. 'ik weet niet of ik het moet geloven' zei ik. 'alsjeblieft, Amanda wil me terug maar ik wil haar niet. Ik heb het uitgemaakt met haar, waarom zou ik haar zoenen?' vroeg hij. 'ik weet het niet' zeg ik met twijfel. 
einde flashback

ik wist niet of ik Jake 100% moest geloven, maar ik gaf hem een tweede kans. Ik loop naar mijn kamer, Jake had me een foto gestuurd. 
=======
wat zal er op de foto staan?

these four wallsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu