Perrie p.o.v
'Jade wil je even komen?' vraag ik. Jade kwam naar voren. 'Jade ik heb het hem beloofd, ik weet dat je er nu niks meer mee kan, maar ik moet het zeggen' zeg ik. 'zeg maar' zegt Jade zachtjes. 'hij hield van je, hij hield heel veel van je, maar durfde het nooit te vertellen. Hij had gezegd dat hij zovaak droomde over jullie dat jullie een hond zouden nemen en kinderen, maar hij durfde het niet te zeggen' zeg ik, tranen stroomde over mijn wangen. Jade en ik geven elkaar een knuffel.Het was bijna 6 uur. 'Perrie kom je?' vraagt Niall. Ik leg de rozen op hun graven en vertrok. Zayn is de hele middag al stil, ik zie hem zitten op een bankje. 'ik kom zo' zeg ik. Niall gaat naar de auto en ik ga naast Zayn zitten. 'hey' zeg ik. 'waarom glimlach je?' vraagt Zayn mompelend. 'ik voel me niet meer schuldig, maar er is nog pijn, ik verberg het' zeg ik. 'waarom?' vraagt Zayn. 'ik heb het een plekje in mijn hart gegeven, ik zal nog vaak verdrietig zijn en de pijn voelen, maar het leven gaat door' zeg ik. 'Perrie wil je me iets beloven?' vraagt Zayn. 'tuurlijk' zeg ik. 'je bent best raar, normaal zou je stil zijn na een begravenis, maar ik wil je vragen vergeet hem nooit' zegt Zayn. 'dat zou ik nooit doen' zeg ik. Zayn wilt opstaan, maar ik trek hem terug. 'waarom ben je zo stil?' vraag ik. 'Perrie we hebben ze begraven, Jake en Tim waren goede mensen, ze verdiende het niet en ik ben zo'n lafaard' zegt Zayn. 'waarom ben je een lafaard?' vraag ik. 'ik durfte niet tegen Jake te zeggen dat hij niet met je moest trouwen, ik wilde je gelukkig zien en ik dacht dat hij je dat zou maken, maar het deed zoveel pijn, ik heb bijna elke nacht aan je gedacht en de pijn gevoeld die jij hebt' zegt Zayn. 'Zayn' zeg ik. 'Perrie het is oké' zegt hij. Ik begin te huilen, Zayn trekt me in een knuffel, maar laat me snel los en loopt weg. Ik sta op. 'nee' zeg ik. Zayn loopt door, ik ren achter hem aan. 'IK WIL NIET NOG EEN KEER IEMAND VERLIEZEN WAAR IK VAN HOU' schreeuw ik. Zayn draait zich om. 'het is beter zo, we hebben te veel pijn Perrie' zegt Zayn. 'ik kan het niet alleen' zeg ik. 'Perrie je hebt de rest, je red het wel' zegt Zayn. 'maar ik wil een vader voor hem' zeg ik. Zayn komt naar me toe en kijkt me aan. 'ik ben zwanger van Jake al bijna 6 maanden, ik weet het pas, maar ik wil dat het kindje een vader heeft' zeg ik. 'Perrie ik kan zijn kind niet opvoeden' zegt Zayn. 'ik ga zo naar New York, als ik terug ben wil ik weten of je van me houdt en met me samen het kind wil opvoeden, anders laat ik je met rust' zeg ik.
=====
hoe gaat Zayn antwoorden
JE LEEST
these four walls
FanfictionPerrie Louise Edward is 21 jaar, maar doodongelukkig. Het enige wat ze doet is op haar kamer huilen, huilen en nog eens huilen om haar vriendje Jake. Hij kwam om in een vliegtuigongeluk, toen hij haar wilde verrassen. Geeft ze haar baan als Little M...