020

54 2 0
                                    

Perrie p.o.v volgende dag
'Niall heb ik overdreven naar Zayn?' vraag ik. 'Perrie je vraagt het me nu al voor de 13de keer, hij snapt dat de manier waarop je het zei logisch is omdat ze net begraven zijn' zegt Niall. Niall parkeert de auto en we stappen uit. 'we doen dit samen' zegt Niall, we lopen naar de deur en ik open de deur. We lopen langzaam de gang door naar de woonkamer. De meubels zijn weg gehaald. 'Niall denk je niet dat alles te snel is gegaan, de ruzie met iedereen, de zwangerschap, de begravenis, dit?' vraag ik. 'ja het ging best snel, maar je kan er niks tegen doen' zegt Niall. Ik zie dat er op dozen mijn naam staat. 'dat heeft de politie vast gedaan' zegt Niall. 'ik denk mijn oom Max' zeg ik. 'het is wel lief dan hoef je niet zoveel moeite te doen' zegt Niall. Ik open de dozen, er zitten foto's, kleren van mij, hun laptops, hun lievelingsboeken en films, hun kookboeken, schilderij van ons drieën, fotoalbums, hun cd's en nog een paar dingetjes. Ik wilde nog één ding en dat was van hun allebei hun trui. Ik had die gekocht voor ze op mijn tour. Ik ging naar hun kast toe en pakte de truien, de rest mogen de armen hebben. 'Perrie wil je nog blijven?' vraagt Niall. Ik wil nog eventjes zeggen, maar ik zie iets verdachts. 'Niall kom eens hier' zeg ik. 'wat is er Perrie?' vraagt Niall. Ik ruk een klein kabeltje los. 'Perrie kijk uit' zegt Niall. Hij stampt het kleine dingetje kapot. 'wat is dat?' vraag ik. 'een camera, de politie zou alleen grote ophangen en dit is niet één van hun' zegt Niall. Ik pak Niall's arm vast. 'we moeten hier weg' zegt Niall. 'wacht nog één ding' zeg ik. Ik open de lade van Jake's bureau, ik haal de onderkant er uit. 'een dubbele bodem' zegt Niall verbaast. Ik pak het boekje er uit en vertrek met Niall. 

We hebben de politie gebeld die het huis weer aan het onderzoeken is. We krijgen nu meer beveiliging want de dader loopt nog vrij rond. 'wat zit er in dat boekje?' vraagt Niall. 'tekeningen' zeg ik. 'tekende hij dan?' vraagt Niall. 'ja vooral dieren en mensen' zeg ik, ik zoek een tekening van Niall op en liet die aan hem zien. 'wow' zei Niall hij keek verbaasd naar de tekening. de auto stopte. Een bodyguard opende mijn deur. Niall en ik stapte snel uit en we liepen het vliegveld op. Ik voelde de baby schoppen, nog maar 3 maanden en dan was hij of zij er. 'weet je al wat het wordt?' vroeg Niall. 'ik wil het eigenlijk wel weten' zeg ik. 'dan gaan we als we terug in Londen zijn naar het ziekenhuis' zegt Niall blij. We gaan in het vliegtuig zitten, ik had na zitten denken. Jake's ouders zijn gestorven, ook aan steekwonden. Jake dacht altijd zelfmoord, maar Tim's familie is omgekomen bij een brand, dat kan toch geen toeval zijn. 'waar denk je aan?' vraagt Niall. Ik belde mijn oom, ik vertelde waar ik mee zat. Ik hing op, Niall keek me aan. 'het is waar' zeg ik. 'hij moet dan een oude politiezaak er bij halen' zegt Niall. 'ik doe alles om te weten waarom Jake vermoord is' zeg ik. 
=====
Is het een meisje of een jongen de baby? Waarom is Jake vermoord?

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 05, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

these four wallsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu