014

46 3 1
                                    

Perrie p.o.v
Ik ga tegen mijn muur zitten, mijn hoofd tussen mijn knieën en mijn gezicht op mijn handen. Ik voelde de pijn weer, het was vreemd. Als ik bij Zayn was leek wel of de pijn veel minder werd. 'Perrie?' vraagt Niall zachtjes. 'laat me' zeg ik snikkend. Ik voel dat Niall zijn hand op mijn knie legt. Ik kijk naar Niall. 'waarom snij je je?' vroeg Niall rustig. 'het was maar één keer' zeg ik. Niall veegt mijn tranen weg en trekt me omhoog. Niall trekt me in een knuffel. 

avond
Ik sta onder de douche, ik voel het gemis weer. De pijn kwam weer terug, ik begon zachtjes te huilen. Ik zakt in één. 'Perrie?' hoor ik Zayn vragen, ik hoorde dat hij de badkamer in kwam. Ik stop met huilen. 'gaat het wel?' vraagt hij. 'wat doe je hier?' vraag ik zachtjes. 'ik laat je niet in de steek' zegt Zayn. 'ik heb pijn' zeg ik. 'wil je een handdoek?' vraagt hij. Ik zeg zachtjes ja, Zayn geeft me een handdoek en doet daarna het douchgordijn open. 'perrie' zegt Zayn geschrokken. hij tilt me op en brengt me naar mijn bed. Hij föhnt mijn haar. 'ik weet dat je niet van nat haar houdt' zegt hij. Ik lig nu onder de dekens, Zayn helpt me zonder te kijken een shirt en broek aan te doen. 'wil je nog iets hebben of wil je dat ik ga?' vraagt hij. Ik antwoordt niet, wat moet ik zeggen? Zayn loopt weg. 'wil je blijven?' vraag ik zachtjes. Ik denk niet dat hij het hoort, maar hij kwam al snel naast me liggen. 

volgende ochtend
Ik ben wakker, maar heb mijn ogen dicht. Zayn is mijn haar aan het strelen, hij geeft me een kusje op mijn voorhoofd en op mijn neus. Ik lig dicht tegen hem aan, hij heeft zijn arm om me heen geslagen. 'je bent zo schattig als je slaapt' zegt hij zachtjes. Ik voel vlinders in mijn buik, ik was echt verliefd op Zayn. Ik voel nu pas, dat ik een been op Zayn heb liggen. Ik open langzaam mijn ogen. 'goedemorgen' zegt hij met een glimlach. Ik ga snel een stukje weg van Zayn. 'dit is fout' zeg ik. 'je voelt je schuldig' zegt Zayn. 'te snel' zeg ik. 'maar we kunnen toch als vrienden knuffelen' zegt Zayn. 'vrienden?' vraag ik.  'ja' zegt Zayn. Zayn trekt me in een knuffel. Ik wil Zayn een kusje op zijn wang geven, maar hij draait zijn hoofd. Mijn lippen raken die van hem, hij trekt me stevig tegen hem aan. Hij begint gepassioneerd te zoenen, het voelt super fijn. Ik wil het stoppen, dit gaat veel te snel. Maar om een rede kan ik het niet. Zayn legt een hand op mijn kont, ik stop de zoen. 'het spijt me ik liet me gaan' zegt hij, hij sprint mijn kamer uit. Wat moet ik zeggen: Zayn ik ben al heel lang verliefd op je, maar ik wist het niet? Zayn ik heb tegen Jake gelogen, ik hou van jou? ik wil met je trouwen?. Het klinkt allemaal fout, ik ben 100% verliefd op Zayn, maar ik kan het Jake niet aan doen. Een traan gaat over mijn wang.
=============
arme Perrie 

these four wallsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu