013

50 4 0
                                    

Perrie p.o.v dag later
Ik had een brief van de politie gekregen. 

Beste mevrouw Edwards, 

Wij condoleren u met u verlies, we willen graag u op de hoogte houden van het onderzoek. 
De heren zijn beide door een man aangevallen, die man hebben wij opgepakt. We zoeken nu uit wie de opdrachtgever is. In het testament van de heren staat wat erft, dat wordt zo snel mogelijk naar u gebracht. Het huis krijgt u na het onderzoek. 

ps. ik weet dat dit geen goede politiebrief is, maar tja ik wilde je de niet zo nodige informatie besparen. 

oom Max

oom Max woont in New York, hij zit bij de politie. Ik heb bijna geen contact meer met hem, mijn moeder vindt dat hij een slechte invloed op me heeft. ik was blij dat hij de brief had geschreven, Zayn kwam mijn kamer in. Ik deed niet meer mijn deur opslot. 'heb je zin om te wandelen?' vroeg hij. Ik wilde nee zeggen, maar Jake wilde dat ik uitzocht of ik hem echt nog leuk vond. 'ja, maar een stukje' zeg ik zachtjes. Zayn glimlacht, trekt me overeind en we gaan naar buiten. 

Een paar meiden vragen  Zayn om zijn handtekening, ze gaan snel weer weg als ze mij zien. 'ze willen je niet storen' zegt Zayn. Ik doe mijn handschoenen uit, er komen 2 meisjes aan. Ze willen wat vragen, maar lopen weg als ze mij zien. 'willen jullie niet op de foto?' vraag ik. 'wil je dat?' vraagt een meisje verbaasd. 'natuurlijk' zeg ik. 'is het echt niet erg?' vraagt het andere meisje. 'nee hoor, als je die via twitter maar naar mij stuurt' zeg ik met een nep glimlach. De meiden maken een foto en Zayn en ik geven onze handtekening. 

'dat was lief' zegt Zayn. 'het was een neppe glimlach' zeg ik als we door lopen. 'je deed je best dat is al een stap' zegt hij. Het begon te regenen, precies hoe ik me nu voelde verdrietig. Zayn deed zijn jas boven mijn hoofd en we liepen naar huis. 

middag
ik lig op mijn bed, ik had net weer naar gedroomd over Jake en mij. Tranen stromen over mijn wangen, Zayn komt mijn kamer in. 'Perrie niet huilen' zegt hij lief, hij komt naast me zitten. Hij legt mijn hoofd op zijn borst. Ik leg mijn hand net naast mijn hoofd, ik kon zijn spieren voelen. 'Perrie wat is dat op je arm?' vraagt hij. 'niet belangrijk' zeg ik. Ik ga recht zitten en doe mijn shirt goed. 'Perrie je moet jezelf niet snijden dat is slecht voor je' zegt Zayn. 'opeens ben je mijn vader' zeg ik, ik ga staan. 'Perrie ik wil je juist beschermen' zegt Zayn. 'het einige wat jij wilt, is het doen' zeg ik. 'Perrie dat is niet waar' zegt Zayn. 'ga weg' zeg ik. Zayn loopt mokkend mijn kamer uit, Ik begin weer te huilen. 
=======
is Zayn echt verliefd op Perrie?

these four wallsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu