015

44 3 2
                                    

Perrie p.o.v
Ik doe ondergoed aan en trek een jurkje aan. Ik doe mijn haar goed en make-up op. Ik poets mijn tanden en kijk naar mezelf in de spiegel. De oude Perrie is verleden tijd, tijd voor een nieuwe ik. Ik doe ballerina's aan. Nog één keer om het af te leren, ik pak een scheermesje en snij mezelf. Ik doe na een tijdje als het bloeden gestopt is een vestje aan. Ik loop met een glimlach mijn kamer uit, ik voel me zo vrolijk door de kus. De vlinders gaan rond in mijn buik, ik val van blijheid bijna de trap uit, ik lach zachtjes om me eigen. Ik loop de woonkamer in, mijn glimlach verdwijnt, de moed zakt in mijn schoenen, ik krijg tranen in mijn ogen. Zayn stond met een meisje te zoenen, net zoals hij bij mij deed. 'hey Perrie' zegt Harry. Zayn stopt met zoenen en kijkt me aan. 'Perr dit is' ik onderbreek Zayn. 'alleen vrienden mogen me Perr noemen, ik ben hier niet voor jou' zeg ik. Niall zit op de bank. 'Niall ben je klaar?' vraag ik, Niall kijktme verbaasd aan. Maar snapt al snel wat ik bedoel. 'ja we gaan' zegt hij, hij trekt zijn schoenen en jas aan. 

Niall en ik lopen door het park. 'wilde je vanwege Zayn weg?' vraagt Niall. 'niet doorvertellen' zeg ik. 'ik beloof het als je verteld precies waarom' zegt Niall. 'ik ben al heel lang op  Zayn, maar ik had het niet door toen ik met Jake was. Vanochtend zoende Zayn me en ik wist zeker dat ik verliefd op hem was' zeg ik. 'ik snap je, maar waarom vertel je niet dat je hem leuk vindt?' vraagt Niall. 'ik voel me schuldig tegenover Jake' zeg ik, een traan gaat over mijn wang. Ik veeg hem snel weg. 'ik snap het, maar dat meisje waarmee Zayn zoende is nu zijn ex, hij maakte het gister officieel uit, zij zoende hem net' zegt Niall. 'het boeit me niet meer, het voelt alsof de pijn weer terug komt' zeg ik. 'hoe bedoel je?' vroeg Niall. Ik liet mijn tweede snee zien. 'door Zayn?' vraagt Niall. Ik knikte, Niall trok me in een knuffel. Ik zag dat er foto's werden gemaakt. Ik gaf Niall een kus op zijn wang. 'als hij op mij was en me wilde waarom had die nog met het meisje?' vraag ik. 'hij durfte het niet uit te maken' zegt Niall. 'de lafaard' zeg ik zachtjes. 'Perrie' hoor ik Zayn zeggen. Ik geef Niall nog een kus op zijn wang en ga naar huis. 

Ik loop naar beneden het is rond 3 uur, Niall zit op de bank met een icepack op zijn oog. Ik haal de ice pack weg. 'Niall wat is er gebeurt?' vraag ik. 'het is allemaal een misverstand' zegt hij. 'je hele oog is blauw, wie heeft dit gedaan?' vraag ik. 'Zayn' zegt Niall zachtjes, hij doet de icepack weer op zijn oog. 'hij dacht dat jij op mijn verliefd was en ik op jou' zegt Niall. Ik ging zwaarder ademen. 'ik heb hem uitgelegd na dat hij me sloeg dat het een misverstand is' zegt Niall. Ik loop naar de keuken, Zayn draait zich om. 'Perrie hey' zegt hij. 'doe niet alsof er niks gebeurt is' zeg ik. Zayn haalt zijn schouders op. Ik tackel hem op de grond, we beginnen te stoeien. 'JE SLAAT NIALL NIET' schreeuw ik. 'het was een misverstand' zegt Zayn. 
====
wat gaat er gebeuren?

these four wallsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu