010

64 6 2
                                    

Perrie p.o.v
'kom eens' zegt Zayn, hij neemt me mee naar de woonkamer. 'ik ga' zeg ik. 'nee nee' zegt Zayn. Hij gaat op de bank zitten en trekt me erop. 'jij gaat slapen' zegt hij. 'waarom zou ik' zeg ik. Zayn staat op en legt een deken over me heen. Hij gaat weer naast me zitten en legt mijn hoofd op een kussen die op zijn schoot ligt. Het ligt best fijn, ik hoor dat de rest thuis komt. Ik doe snel mijn ogen dicht. Ik hoor dat ze de woonkamer binnen komen. 'hoe krijg je het voor elkaar?' vraagt Harry. 'wat?' vraagt Zayn. 'dat ze slaapt, ik hoorde haar elke avond huilen' zegt Harry. 'ze ligt net hier' zegt Zayn. 'laten we maar stil zijn anders gaat ze zo weer huilen' zegt Louis. Ik viel langzaam in slaap

Nachtmerrie
Jake en ik lopen door een park, de vogels fluiten en het is rustig. Jake geeft me een mooie rode roos, ik ruik er aan, een doorn prikt in mijn hand. Ik laat de roos vallen, die gelijk zwart wordt. Jake wordt lijkwit. 'Jakie?' zeg ik zachtjes. 'doei doei P' zegt hij. Hij verdwijnt langzaam. Ik kijk om me heen. 'help' roep ik. 'help'. Maar niemand reageert iedereen lacht me uit. De vogels zijn gestopt met fluiten. 'ik wil hem terug' zeg ik. 'hij komt niet terug leef er mee' zegt een vrouw die hard begint te lachen. 'nee neee neee' schreeuw ik. 

einde nachtmerrie

'Perrie gaat het?' vraagt Niall. Iemand houdt mijn hand vast, ik begin om me heen te slaan. Iemandd pakt mijn polsen vast. 'Perrie hoor je mij?' vraagt Zayn. Een traan gaat over mijn wang. Ik kruip in één. 'wordt wakker' zegt Zayn. ik open mijn ogen en begin te huilen, ik verberg mijn gezicht in Zayn's shirt. 'Perrie het is goed, het is maar een nachtmerrie' zegt Niall. 'je riep en je sloeg om je heen' zegt Zayn. Ik veeg mijn tranen met Zayn's shirt weg. 

2 uur
Ik doe nu al een tijdje alsof ik weer slaap, ik wil niet dat ze me vragen stellen. 'ik snap nu waarom ze niet kan slapen' zegt Harry. Ik schop mijn dekens weg, het is gelijk stil. 'heeft ze weer een nachtmerrie?' vraagt Liam. 'ze roept of schreeuwt niet' zegt Zayn. 'kunnen we haar niet beter naar haar kamer brengen, op een bed ligt ze lekkerder' zegt Niall. 'maar dan is ze weer in haar komen' zegt Harry. Ik open mijn ogen. 'Hey' zegt Louis. Ik sta op en ga naar mijn kamer. 

Ik laat me vallen op mijn bed, waarom doet het zo'n pijn. Liefde is vreselijk, ik beloof mezelf niet meer iemand lief te hebben zoals ik bij Jake deed. Ik moet het wel officieel maken, ik gooi mijn wekker die ik niet meer gebruik tegen mijn spiegel. De spiegel barst en valt kapot op de grond. Ik pak een scherp stukje en houdt die tegen mijn pols. Was dit wel een goed idee?
======
gaat Perrie zich snijden?

these four wallsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu