018

51 4 0
                                    

Perrie p.o.v volgende dag
Ik keek naar mezelf in de spiegel, ik deed mijn shirt omhoog. Ik was een klein beetje dik, ik leg mijn hand op mijn buik. 'hallo kleine' zeg ik met een glimlach. Het is vreemd om tegen een baby te praten die nog in mijn buik zit. Ik voel een stomp, ik schrik een klein beetje, maar glimlach dan weer. Ik voel me schuldig, de baby zal geen vader hebben. Ik doe mijn shirt omlaag en ga naar beneden.  Ik hoor de stemmen van de meiden. Ik wil weer weg lopen, maar Liam ziet me. 'kom Perrie' zegt hij. 'nee' zeg ik. Liam wilt me optillen, maar ik stap naar achteren. 'de makkelijke of de moeilijke manier' zegt hij. 'dacht het niet je blijft met je poten van ons af' zeg ik bot. 'zei je nou ons?' vraagt Liam. Harry ziet me en maakt een gebaar dat ik moet komen. Ik loop achter hem aan naar de woonkamer. 'ik wil dat jullie het uitpraten' zegt Niall. 'ik ben niet boos op Jade dus ik snap niet wat die aan hun kant staat' zeg ik. 'ik sta aan niemands kant, ik vindt dat jullie beide gelijk hebben' zegt Jade. 'waar hebben hun gelijk in' zeg ik. 'we zitten er bij hoor' zegt Jesy. 'ze mogen hun mening zeggen, maar wel één keer. We hadden allemaal meer respect moeten hebben voor Jake' zegt Jade. Ik geef Jade een knuffel. 

Het is weer bijna helemaal goed tussen de meiden en ik, maar ze weten dat ik helemaal zelf beslis of ik terug kom bij de band. 'oké nu nog één persoon' zegt Harry. 'daar hebben we geen tijd voor' zegt Niall. 'wat is er dan?' vraagt Louis. 'Jake en Tim' zegt Niall. Ik ren snel naar boven en kleed me om. 

'vanavond gaan we naar New York, dan kunnen we morgen het huis bekijken' zegt Niall.  Ik knik, we stappen de auto uit. Ik loop langzaam naar binnen, ik ga in de zaal zitten. Al snel zit iedereen, eerst komt Jake's lievelingslied en dan die van Tim. Ik loop naar de microfoon. Ik lees mijn zelf geschreven tekst voor. 

dank jullie wel voor jullie komst, 
ik had totaal geen idee wat ik moest zeggen, ik had het nog nooit met Jake er echt over gehad. Met Tim al helemaal niet. Ze waren als broers, ze steunde elkaar door dik en dun. Tim was verlegen en voorzichtig, Jake juist stoer en durfde veel. Jake en Tim kende me door en door. Jake wist dat ik het een droom van me was om op het strand ten huwelijk gevraagd te worden en het liefst wanneer ik het niet verwachtte en dat wilde hij gaan doen, tot iets anders hem tegen hield. Toen ik Tim voor het laatst sprak zei hij dat ik me niet schuldig moest voelen, maar ik voelde me alsnog schuldig. Ik ga nu veel met Niall om, dat is een beetje omdat hij op Tim lijkt van binnen. Hij kan heel rustig zijn, maar als je hem leert kennen weet je wel beter. Iedereen heeft zijn fouten, maar één ding weet ik wel Jake en Tim nooit iemand expres pijn doen. Ik hou dit kort, want ik weet niet precies wat ik moet zeggen, Jake en Tim verdiende het gewoon niet om aan zijn einde te komen. Een van de leukste dingen die ik met ze ging doen was mountainbiken, Tim was bang en voor een grote afdaling zei hij 'als ik er niet meer ben wil je het haar vertellen?'. Ik beloofde het elke keer weer als Tim bang was, ik dacht eerst het is een grapje. Maar ik dacht dat ik het nooit hoefde te zeggen.
=====
wat heeft Perrie belooft?

these four wallsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu