Yardım lazım

222 201 73
                                    

Iyi okumalar

En sonunda tostunu yedikten sonra masanın başına geçip Alçin'in dosyasını açmıştı. " Nerde kalmıştım." diye kendi kendine konuşmaya başladıktan sonra iyice yerine yerleşmiş
ardından merakla okumaya başlamıştı.

Yıl 2015;

~Alçin kimseye yaklaşmıyor. Babası ona zorla ikna edip gün içerisinde birkaç lokma yemek yedirebiliyor. Benimle konuşmuyor dolayısıyla olayı tam anlayamıyorum. Onunla iletişim kurmamız gerçekten zor olacakmış gibi duruyor.

~Kedi gördüğünde çıldırıyor ve kısa bir süre sonra bayılıyor. Gözlerine baktığımda karadelikten başka bir şey göremiyorum. Bazen saatlerce bir köşeye oturup kollarını dizlerine sararak sallanıyor. Kendince sakinleşme yöntemi buluyor.

~ Sanırım bana alışmaya başladı. Bugün bana adımı sordu. Onun dışında küçük sohbetler ettik. Travma konusunu şuanlık açmayı düşünmüyorum. Öncelikle bana tam anlamıyla güvenmeli. Güvenini tekrar kaybetmeyi istemem. Zaten kazanmam bir yılımı aldı.

Yıl 2016;

~ Bugün beklemediğim bir şekilde bana ne olduğunu kendisi anlattı. Ve aniden davranışları değişti. O karadeliğin içindeki zorlukla gördüğüm minik yıldızı artık göremiyorum.
Buraya ilk geldiğinde rengârenk vücuduna tam oturan kıyafetler giyen küçük kız sadece iki gün içerisinde daha koyu renkler de salaş kıyafetler giymeye başlamış.

~ Anlattığına göre sinema çıkışında dikkatini çektiği için takip ettiği küçük ışık onu çıkmaz sokağa götürmüş ve sarhoş biri tarafından köşeye sıkıştırılmış. Dediğine göre o sırada etrafta gördüğü tek şey ala bula renkleri olan bir kediymiş. Sadece çat pat şeyler hatırlıyor. Yeni şeyler hatırladıkça ya bayılıyor yada aşırı baş ağrısı çekiyor.

~ Ani krizlere giriyor. Temastan nefret ediyor. Kedi gördüğü an bayılıyor. Ilk geldiğinde saçma geliyordu ama şuan mantıklı gelmeye başladı. Kendimi onun yerine koyunca mantıklı. Tacize uğradığı sırada tek gördüğü şey o kedi olunca karşısındaki adamın yüzünü kendi kafasında tekrar tasarlamış.

Yıl 2017;

~ Artık bana abi diye seslenmeye başladı. Doğrusu bana alışması beni çok rahatlattı. Sürekli konuşmak zorunda kalan iki kişiymiş gibi hissediyordum.

~ Ilaçlarını kullanmadığı zaman çok agrasif ve korkutucu oluyor. Sizi öldürecekmiş gibi bakıyor. Babası kaza geçirmiş bu yüzden ilaçlarını içmeyi reddediyor.

~ Babası yaptığı kaza sonucu hayatını kaybetti. Cenazeden sonraki ilk hafta hiç gelmedi. Şuan haftada 4 gün olan görüşmelerin sadece birine geliyor. Yanına gittiğimde benimle konuşmuyor ve sadece yorganın içinde öylece duruyor.

Yıl 2018;

~ Ondört yaşında ama aşırı olgun davranmaya başladı. Arkadaş çevresi yok evde kafesin içindeki bir kuş gibi. Açıkçası bu beni tedirgin ediyor hala çok küçük ve onunla konuşurken benden büyük olduğunu düşünmeden duramıyorum.

~ Babası öldükten sonra kendini kitaplara verdi. Her geldiğinde elinde farklı bir kitap oluyor. Sanırım kafasını onlarla oyalamaya çalışıyor. Fazlasıyla sessizleşti. Ve görüşmelere tekrar gelmeye başladı.

~ En azından derslerini aksatmıyor. Ama hala kedi gördüğünde bayılmaya devam ediyor. Bazen kendisini odaya haps ediyor. Bazen de çevresindeki insanları çoğunlukla erkekleri kediye benzetiyor.

Yıl 2019;

~ Bugün okulda gördüğü bir öğrencinin yüzünü kediye benzetmiş. Ve ona saldırmış annesinin dediğine göre çocuğun kolunu kırmış. Korkusu onu güçlendirmeye başladı kendisini tehlikede hissettiği zaman kendisini korumak için saldırıyor.

 Kedi Suratlı AdamlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin