Pov Katy
Ik wandel door Londen Hagrid loopt naast me het is stil, er wordt niks gezegd. Tot ik zot wordt van de stilte en vraag waarom we al zo vroeg naar de lekke ketel moeten, ik ben opgevoed door dreuzels ze waren mijn pleeggezin. Soms vraag ik me af hoe mijn echte ouders geweest waren. Toen ik erachter kwam dat ik een tovenaar was voelde ik me raar maar ik vroeg me ook af waarom Hagrid niets zei.
Hij zei dat hij me zou afzetten in de lekke ketel en dat ik verder geen vragen mocht stellen en dat accepteerde ik
Een paar dagen later zat ik te ontbijten toen ik zag dat Hagrid terug kwam en hij een jongen bijhad, Hij was even oud als ik en droeg een klein zwart brilletje, ik merkte ook dat hij een litteken in de vorm van een bliksemschicht op zijn voorhoofd had... Dezelfde die ik had op mijn pols.,die had ik al heel mijn leven. Ze wandelden mijn richting uit en Hagrid zei : "Hallo Katy, dit is Harry, Harry Potter."
Ik zei hallo tegen hen en vroeg toen : "Potter?" dat was ook mijn achternaam.
"ja" zei Hagrid : "Het is tijd dat ik jullie vertel wat er gebeurde toen jullie ouders vermoord werden.
" Maar dat heb je ons toch al verteld "zeiden ik en Harry in koor, we keken elkaar aan. Raar!
Ik keek opnieuw naar Hagrid, die ging zitten, en begon aan zijn verhaal.:
"Ok ik zal beginnen met het begin, jullie zijn eigenlijk broer en zus, een tweeling. Op de dag dat Hij Die Niet Genoemd Mag Worden jullie ouders vermoordde zijn jullie van elkaar gescheiden, hebben jullie dan nog nooit gemerkt dat je een soort aanwezigheid voelde?Ik herkende het gevoel en zei dat ook, Harry stemde met me in en ik voelde me raar.
Ik heb een broer die ik nog nooit gezien heb, Is dit wel mogelijk?
Hagrid merkte de ongemakelijkheid op en zei : "We zullen naar de wegisweg gaan en jullie schoolspullen kopen!"
Ik vertrok naar mijn kamer en haalde mijn lijst uit mijn hutkoffer. Dit was het begin dacht ik.
Tijdens het kopen van de boeken was het nog een beetje raar maar bij het kopen van een staf waren we alleeen omdat Hagrid nog iets moest regelen.
"zo "zei ik." wat zijn zoal je hobby's? "vroeg ik.
" Ik heb niet echt tijd gehad of geld ik ben opgevoed door mijn... Onze tante en om eerlijk te zijn is ze best gemeen. "
" weet je ik heb me altijd afgevraagd of ik ergens nog familie zou hebben? En zeker hoe ze zouden zijn? "
" wel... "
Ik legde mijn hand op zijn schouder en zei :" Ik begrijp het. "
" Dus waar ben jij opgegroeid? " vroeg hij duidelijk een beetje down.
" Bij een pleeggezin hier in Londen. Het was... Leuk. ''
Toen we onze schoolspullen hadden gekregen zagen we Hagrid, Hij had 2 kooien met daarin een uil bij hem.
"CADEAUTJE!! "riep hij.
Ik keek Harry aan en zag dat lachte, ik kon me niet inhouden en moest ook lachen. We liepen naar Hagrid, die zei:" Jullie moesten hem wel zelf nog een naam geven. Ik keek Harry aan en ik zei:"jij eerst "
Hij glimlachte en zei :" Hedwig nu jij "
" Albert " zei ik. Ik keek naar Hagrid hij keek glimlachend terug. Hij keek op zijn zakhorloge en zei :" Oh nee is het al zo laat, we moeten snel naar het station! "
We hadden de koffers op het karretje gezet en wandelden over het perron. Ik keek op het kaartje er stond op perron 9 en drie kwart. Ik zag dat Harry ook naar het kaartje keek. Ik wou aan Hagrid vragen hoe dit kon maar ik werd direct onderbroken. Hagrid zei dat hij weg moest en voor ik iets kon vragen was hij weg. Ik en Harry keken elkaar aan. We zagen een familie voorbij lopen en Harry zei dat hij gaf gehoord dat ze ook naar het perron op weg waren, we sloten ons aan bij de familie en voor we het wisten stonden we op het perron. En was de trein vertrokken, we zaten samen in een waggonafdeling. Er werd op de deur geklopt en er kwam een roodharige jongen, hij kwam van de familie waarmee we naar het perron waren gelopen. "mag ik bij jullie zitten, alle andere wagons zitten vol."
"Tuurlijk " zeiden ik en Harry in koor. We keken elkaar aan, het is raar we hebben zoveel gemeen.
JE LEEST
Wat Als Harry Potter Een Zus Had Gehad
FanfictionHeb je je ooit al eens afgevraagd hoe het zou zijn om de zus van Harry Potter te zijn ? Katy ontdekt dat ze de tweelingzus is van Harry Potter. Samen gaan ze naar Zweinstein en beleven ze vele avonturen. Nog een speciaal bedankje aan @xGinnyx voor...