— Alice —
Hoseok'un odaya baskın yapar gibi girmesiyle Taehyung oturduğu sandalyeden ayağa kalkmıştı.
"Dediğiniz kızın adı...Hwasa mı?" demiş elinin tersiyle anlında birikmiş olan terleri silmişti.
"Evet.." demiştim. Kalbim hızlanmıştı. Bulmuşlar muydı?
"Kızı bulduk fakat diğer dört adamı bulamadık. Kız ne derse desin yerlerini söylemiyor."
Taehyung sinirle ayağa kalkmış ellerini saçlarına geçirip çekmişti.
"Hay sikeyim! Nerde tutuyorsunuz onu?!"
"Bizim mekanda..sizi istiyor ..."
Hoseok'un dediği cümle ile ikimizin de gözleri buluşmuştu. Sinirden gözlerim yavaşça dolarken kafamı geriye yaslayıp tavana baktım.
Hayır, ağlamamalısın .. Güçlü bir kız ol Alice..
Gözyaşlarımı geri gönderip bir süre tavanı izledim.
Taehyung sessizce bir şeyler mırıldanırken Hoseok ise bir ileri bir geri gidiyordu.
"Gideceğim."
Taehyung'a baktığımda ağzından sessizce bir kelime çıkmıştı.
'Üzgünüm..'
Odadan çıktıklarında yalnız başıma kalmıştım.
Gerçekten gitmiş miydi yani? Tamam belki aklında başka bir şeyler vardır ama..ne bileyim..
Eski anıları vardı sonuçta. Hwasa..onu tekrar görecek belki de arzulayacaktı.
Yastığı alıp yüzümü gömdüm ve sesim kısılana kadar bağırdım, çığlık attım.
"Sanırım kafayı yedi.."
Jimin, Hwayung'a tedirgince bakarken Hwayung ise bana bakıyordu.
"Ne var be ne?! Evet yedim, kafayı yedim! Oldu mu?! Beni delirttiniz! Hiçbiriniz normal değilsiniz!!"
Jimin dudaklarını birbirine bastırıp gülmemeye çalışırken Hwayung tutamadığı kahkahasını patlatmıştı.
Onlar deli gibi gülerken ben ise onlara bakıyordum. Bir süre sonra ben de gülmeye başlamıştım. Gözümüzden yaş gelene kadar gülmüştük.
— Taehyung —
Meşhur depoya geldiğimizde arkamdaki ekiple içeri girmiş yönlendirdikleri odaya girmiştim.
Bu sefer kendisi sandalyeye bağlanmış bir şekilde oturuyordu.
Gözleri beni bulduğunda heyecanla yerinde kıpırdanmıştı.
"Aşkım! Beni kurtarmaya geldin!!"
Sevinçle gülerken ben ise kusmamak için kendimi zor tutuyordum.
"Bana bak sürtük. Derhâl o it sürüsünün yerini söyle yoksa seni.."
Sikerim desem, zaten seve seve kabul eder..
"Beni ne?" demiş gülümsemişti.
"Seni öldürürüm."
Kahkaha atarken o iğrenç sesi depoda yanklanmıştı."Pekala. Ne yaparsam yerlerini söylersin?" demiş kollarımı birleştirmiştim.
"Benimle sevişirsen.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil ᴷᵀᴴ
Fanfic▪︎ Dikkat : ' Devil : __oneshot ' isimli yazarındır ▪︎ . . ▪︎ Şeytanın tuzaklarına düşen, en büyük esirdir. ▪︎ Kim Taehyung