• єρ / Fɪɴᴀʟ

1.3K 71 34
                                    

4 yıl sonra...

Aşağıda ki patırtı sesleri sağolsun gözlerimi açmışım.

Yüzümde her zamanki gíbi bir gülümse vardı.

Üzerime ince geceliğimi geçirip aşağı indim. Sesler mutfaktan geliyordu..

Mutfağa girdiğimde gördüğüm manzara ile tekrar gülümsemiştim.

Taehyung bir koluyla ufak bebeğimizi tutuyor, diğer eliyle yemek yapmaya çalışıyordu.

Bebeği düşürmese iyiydi..

Yu Jin, babasının kucağında, hareketlerine gülerken babası terlemiş bir şekilde ordan oraya koşturuyordu..

"Nedir bu aceleniz bakalım?"

Yu Jin'i kucağıma alıp burnuna bir öpücük kondurmuştum.

"Anneye yemek hazırlıyoruz..."

Dudağıma bir öpücük kondurduğunda Yu Jin bize bakıp alkış yapmaya başlamıştı.

"Hadi bakalım..uyku zamanı!"

Yu Jin'i kucağımdan alıp bebek odasına doğru ilerlerken telefonum çalmaya başlamıştı.

"Merhaba. Bayan Kim, rahatsız ettiysem kusura bakmayın. Size bazı dosyaları vermek için şirketinize gittim fakat asistanınız da siz de yoktunuz.."

"Tamam, siz lütfen bir iki saat sonra tekrar gelin. Gelmiş olurum..."

Telefonu kulağımdan çekmemle arkamda ki varlığını hissettim.

Yavaşça nefesini üflüyor, boynuma minik öpücükler konduruyordu.

Ellerini karnıma koyduğunda direkt ellerim ellerinin üzerine gitmişti.

"Bugün işe gitme.."

Taehyung'ta bir şirkette çalışıyordu fakat bebek sorunları yüzünden izin alabilmişti. Bizim şirket zorlayıcıdır..bu yüzden izin koparmam biraz zor olur..

"Gitmem gerekiyor.."

Boynumu daha sert öpmeye başladığında yüzümü ona dönmüştüm.

"Gidersen Yu Jin ile sana ceza veririz..."

Demiş gayet ciddi bir tavırla kollarını bağlamıştı.

Dediğine gülerken ben de kollarımı meydan okurcasına birleştirmiştim.

"Ne cezasiıymuş bu?"

"Yu Jin seni gıdıklama komasına sokar. Bense gece seni inlete inlete sikerim..."

Elimle ağzını kapatıp gülmemeye çalışım.

"Sessiz ol." demiş dudaklarımı birbirine bastrmiıştım.

"Seçim senin..." demiş ellerini havaya kaldırmıştı.

Kalmayı çok isterdim fakat patronun izin vereceğini zannetmiyordum.

"Patron kızabilir.."

"Patronunu sikeyim! Özledim seni Alice..bedenini, dokunuştarım, inlemelerini.."

İçeriden Yu Jin'in ağlama sesi geldiğinde bir süre gözlerini kapatıp sabır dilemişti.

"Buldum." demiş zafer hareketi yapmşum.

"Lütfen bana Jimin ve Hwayung'a bırakacağını söyleme."

"Aynen öyle! Yu Jin'i iki üç saatliğine onlara bırakacağız. Hem Jimin ve Hwayung, Yu Jin'i çok seviyor."

Biraz düşünür gibi elini çenesine koyup kaşıdı.

"Peki tamam."

Hızla yukarı kata çıkıp Yu Jin'i kucağıma aldım. Alır almaz ağlamayı kesmişti.

"Mamamama.." bir şeyler gevelerken t-shir'ümün yakasını indirip göğüs ucumu Yu Jin'e emdirmeye başladım.

Koltuğa oturup doymasını beklerken içeriye Taehyung gitmişti. Dudağını ısırıp göğsüme bakarken, eli ise erkekličğine gidip sıkmışt.

"Çocuğa ne güzel örnek oluyorsun Taehyung?"

Sinir etmek için diyordum. Yu Jin'in gözleri kapalı, minik eli göğsümü tutup emiyordu..

"Ne anlar ufacık bebek.."

Yanıma gelip oturmuştu. Daha doğrusu dibime oturmuştu.

"Ben bile böyle emmedim bee.." dirseğimi karnına geçirip susmasını sağlamıştım.

Yu Jin mırttlar çıkararak uykuya daldığında göğüs ucumu ağzından çekerek t-shirt'ümün yakasını düzelttim.

Kucağımda ki güzelliğe baktım uzun uzun..

O kadar nârindi ki..

"Aynı sana benziyor.." diye fisUdamıştı Taehyung..

Yüzümü ona çevirdiğimde dudakları dudaklarıma sürtünmüştü.

Yavaşça dudaklarını ayırıp üst dudağımı emmeye başladığında ben de karşılık vermeye başlamıştım.

İşte biz böyleydik Taehyung..

Birbirimize dayanamayan, birbirimizi her konu da koruyup kollayan, hastalıkta sağlıkta birbirimizin yanında olan, her șeyin üstesinden 'pes etmeden' gelen bir çifttik.

Bizim hikayemiz de böyleydi işte.. Bizim aşkımız da böyleydi.. Siz..size hikayemi anlatım. Anlattık..

Sizi seviyorum, beni dinlediğiniz, okuduğunuz için..

Günlüğümün kapağını kapatıp kilidini taktım.

Ve pencereden uzun uzun baktım. Deniz kıyısında, kumların üzerinde dans eden ikiliye..

Taehyung ve minik bebeğimiz..Yu Jin'e..

Kumdan kule yapıyor, birbirlerini kovalıyolardı..

Bu manzarayı ölene kadar seyretsem usanmazdım..

Teşekkür ederim Kim Taehyung..
Teşekkür ederim Yu Jin..

Hayatımda olduğunuz için teşekkür ederim..

• The End •

• The End •

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Devil ᴷᵀᴴ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin