„Dobré ráno,“ řekl zadýchaný Draco, když Hermiona vyšla z nebelvírské společenky.
„Dobré ráno,“ zasmála se Hermiona. „Kolikrát potřebuješ slyšet, že sem chodit nemusíš a stačí počkat dole?“
„Můžeš mi to říkat nahoru dolů, ale já se nepoučím,“ řekl Draco a Hermiona se usmála.
„Ale jsem ráda, že sem chodíš tolik schodů, abys je se mnou mohl sejít,“ řekla Hermiona, chytla Draca za ruku a šla s ním to, co před chvílí vyšel.
„Tobě se to hopsá, když jsi zvyklá takhle chodit šest let, každý den v roce,“ zamumlal Draco.
„No jo, Draco, my nebelvírští nejsme tak rozmazlení, jako vy tam dole ve sklepení,“ řekla Hermiona a se smíchem a scházela schody pozadu.
„Otoč se, nebo spadneš,“ řekl Draco.
„Ty bys mě nenechal,“ řekla Hermiona s úsměvem.
„Jsi si jistá?“ zeptal se Draco.
„Jsem si jistá, koukej,“ řekla Hermiona a začala padat.
Draco jí honem chytil za ruce a přitáhl ji na sebe.
„Říkala jsem to,“ řekla nebelvírka a políbila Draca. „Já vím, že se jednou zamilujeme."
„Opravdu?“ zeptal se Draco a hodil si Hermionu na záda.
„Skutečně,“ přikývla Hermiona.
„Ahoj všichni!“ zakřičel Draco přes Hodovní síň a posadil Hermionu na lavici.
„Ahoj,“ zasmála se Astorie.
„Ahoj Asťo,“ řekla Hermiona s úsměvem.
„Kdo myslíte, že bude DJ?“ zeptala se Astorie.
„Doufám, že letos bude jako minule, hrál bezvadné písničky,“ řekla Hermiona a začala si broukat nějakou písničku.
„Já doufám, že letos to nebude Dylan, mám v plánu ho svést,“ řekla Daphné. „No co je mně to fakt chybí.“
Když to říkala, dívala se na Draca. Ten pohled samozřejmě Hermiona zachytila a dala si dva a dva dohromady a došlo jí, co tím Daphné myslela a co se dělo někdy předtím.
Ona byla jednou z těch dvanácti...
Dalo se to čekat, ale nechtěla vědět, kdo přesně ty holky byly.
„Nechceš si sednout jinam?“ zeptal se Draco.
„Asi bych...nemám hlad,“ řekla Hermiona a začala se zvedat od stolu.
„Počkej, kam jdeš?“ divil se Draco.
„Já...jsem si zapomněla něco v Nebelvíru,“ řekla Hermiona.
„Mám jít s tebou?“ zeptal se Draco.
„Ne, to už bys nedýchal,“ zasmála se Hermiona a políbila Draca do vlasů.
„Dobrou chuť."Jen co Hermiona odešla se Draco otočil na Daphné.
„Proč jsi to říkala?“ vyjel na ní.
„Sakra a jak jsem měla vědět, že jsi jí o tom neřekl?“
„Ona to ví. Hlavně nechtěla vědět kdo všechno,“ řekl Draco a zajel si rukama do vlasů.
„Třeba neví, že jsem to byla já,“ řekla potichu Daphné.
„Samozřejmě,“ řekl Draco a zavrtěl hlavou.
„Omlouvám se,“ řekla Daphné.
„Když na mě nebude naštvaná, řeknu ti, že je to dobrý,“ řekl Draco a Daphné se usmála. „Jenže ona bude sto procentně naštvaná.“
ČTEŠ
Dracův úkol [Dramione] ✓
FanficDraco Malfoy - Chlapec, který neměl na vybranou, ač si to hrozně přál... Hermiona Grangerová - Nejchytřejší čarodějka své doby, která se však může nechat pobláznit... Šli rozdílnými cestami, dokud je Dracův úkol nepropletl, ale je jen na osudu, zda...