„Zrzko,“ kývnul Draco hlavou.
„No nazdar. Pojď ven, nechci to řešit tady,“ řekla Ginny.
„Fajn,“ přikývl Draco a šel ke zdi, kterou otevřel. „Až po tobě,“ řekl a ukázal na otvor.
„Hm,“ řekla Ginny a prošla kolem něj, Draco za ní.
„O čem chceš mluvit?“ zeptal se Draco.
„Promluvíme si v Komnatě Nejvyšší potřeby, ta se ti přece osvědčila jako super skrýš, ne?“ řekla Ginny a vyrazila ke Komnatě.
„Tak?“
„Co máš v úmyslu s Hermionou?“
„Cože?“
„Nedělej debila. Od začátku mi na tom něco nesedělo. Proč se jí ptáš na Harryho?“
„O čem to mluvíš?“ řekl Draco.
„Sakra, Malfoyi, mluvím o tom, že evidentně potřebuješ Hermionu, abys věděl co nejvíc o Harrym.“
„A k čemu by mi ty věci o Potterovi byly?“ řekl Draco a poklepal si na čelo.
„Třeba by se hodily...co já vím, tvému pánovi?“ řekla Ginny a Draco na chvíli znejistěl.
„Jakého pána máš na mysli?“
„Myslím tím Toho-jehož-jméno-nesmíme vyslovit, Malfoyi,“ zamračila se Ginny.
„Proč si myslíš, že je to můj pán?“
„Malfoyi,“ zavrčela Ginny, vzala mu levou ruku a vytáhla mu rukáv. „Moc hezká kérka,“ ušklíbla se zrzka.
„Jak jsi věděla, kam -“
„Nestarej se. Jdu to říct -“
„Ne, prosím, neříkej to Potterovi,“ řekl Draco.
„Neřeknu to Harrymu, nejsem blázen. Řeknu to Hermioně, aby věděla, s kým tady celou dobu tráví čas. S takovým bastardem, fuj,“ řekla Ginny a otočila se, ale Draco ji zadržel.
„Hermioně ne, prosím tě, já nechci, aby se se mnou rozešla. Prosím, zrzko, měj slitování, měj srdce,“ řekl Draco a padl na kolena.
„Já srdce mám, proto jí to řeknu, Malfoyi. Chudina si myslí, že Smrtijed nejsi,“ řekla Ginny.
„Ne, Weasleyová, neříkej jí to, já tě prosím. Nepřipravuj mě o ni.“
„Buďto to udělám já, nebo to udělá tvůj pán. A věř mi, on jí nenechá žít, ne. On ji zabije.“
„Prosím, neříkej jí to, zrzko,“ řekl Draco. „Jen mě zkus vyslechnout.“
„Máš šedesát vteřin, musíš být hodně přesvědčivý, abych to nikomu neřekla,“ řekla Ginny.
„Zrzko, on mi dal za úkol, abych zjistil informace o Potterovi prostřednictvím Hermiony. Já to odsouhlasil, ale pak jsem se do ní zamiloval, chápeš to?
Já jsem se snažil nějak zbavit toho Znamení a snažil jsem se nějak přesvědčit Ty-víš-koho, abych se s ní nemusel rozcházet. Ale zrzko, on řekl, že by pak představovala nebezpečí. Já se s ní budu muset rozejít.
Vím, že jo, žádný plán mi nevyjde a já to vím.
A chci být s Hermionou co nejdýl to půjde.
Třeba do toho třicátého ještě něco vymyslím, ale teď chci být s Hermionou jak nejdýl to půjde.
Ona je moje jediný štěstí, neber mi ji ještě, prosím,“ řekl Draco.„Rozejdeš se s ní?“
„Něco vymyslím, určitě,“ řekl Draco.
„Fajn, tak co vymyslíme?“ zeptala se Ginny.
ČTEŠ
Dracův úkol [Dramione] ✓
FanficDraco Malfoy - Chlapec, který neměl na vybranou, ač si to hrozně přál... Hermiona Grangerová - Nejchytřejší čarodějka své doby, která se však může nechat pobláznit... Šli rozdílnými cestami, dokud je Dracův úkol nepropletl, ale je jen na osudu, zda...