32. kapitola

429 24 11
                                    

V Bradavicích se pěkně zajelo do starých kolejí.

Psaly se testy, studenti se nudili na hodinách, po vyučování se potloukali venku a nebo ve svých společenských místnostech, kde se učili.

Až tedy na pár výjimek, mezi které patřili Draco Malfoy a Hermiona Grangerová.

Ti dva se totiž scházeli jak nejčastěji to šlo. Každý den, když neměla Hermiona hlídku. No a když ano, Draco chodil s ní.

Ginny říkala , že kdyby o těch dvou někdo věděl, byli by zvolení za nejlepší a nejhezší pár na škole.

Jenže o nich nikdo krom Blaise, Thea a Ginny nevěděl.

„Láska je láska,“ prozpěvovala si Ginny ráno.

„Ginny, prosím tě, prosím, přestaň to už zpívat, Valentýn je jen ‚svátek,‘ který má vytáhnout z lidí prachy,“ zamračila se Hermiona.

„Ale notak, kdy jindy si dokazovat lásku než o Valentýnu?“

„Třeba každý den?“ řekla Hermiona a pokusila se rozčesat si vlasy, které jí zase trčely na všechny strany.

„Ano, ale o Valentýnu je to takové milé, romantičtější než obvykle,“ řekla Ginny. „Copak ani Draco tenhle svátek neslaví?“

„Ginny, Draco holku neměl. A já jsem mu řekla, co si o Valentýnu myslím,“ řekla Hermiona.

„Děláš si legraci?“

„Ne, myslím to naprosto vážně,“ řekla Hermiona.

„To je tak divný. Ty snad ani nejsi holka,“ zakroutila Ginny hlavou.

„Prostě nemám tyhle podivné svátky ráda,“ řekla Hermiona.

„Blázne,“ zasmála se Ginny a dál česala Hermioniny vlasy z druhé strany. 

„Au, to bolí,“ zamračila se Hermiona.

„Tvoje vlasy, tvůj problém,“ pokrčila Ginny rameny.

„Tak to nějak dočeš,“ řekla Hermiona. „Já si to pak stáhnu.“

„Nemusíš, budeš mít vlasy jako z hedvábí,“ řekla Ginny a naposledy jí pročísla pramen vlasů.

„Děkuju,“ zasmála se Hermiona.

„Za málo. Tak pošupajdi na snídani,“ řekla Ginny.

„No ty jdeš snad se mnou, ne?“

„No to je jasné,“ přikývla zrzka, a tak se sebraly, vzaly si tašky a vyrazily na snídani.

„Hermiono, podívej se,“ ukázala Ginny vidličkou s vajíčkem na jednoho studenta, který nesl pět růžových růžiček.

„Myslíš, že ti je posílá Harry?“ zeptala se Hermiona.

„Mně? Ne,“ usmála se Ginny.

„Tak proč jde sem k nám?“

„No, víš, jistá holka má tajného kluka, který jí ty kytky nemůže dát přede všemi, takže jí je posílá tím nejnovějším výmyslem, tedy posílání přes mladší žáky,“ řekla Ginny a Hermiona se usmála.

„Hermiono,“ řekl student a Hermiona se usmála.

„Ano?“

„Ty jsou pro tebe,“ řekl a předal Hermioně květiny. „Je v nich vzkaz,“ pošeptal poté student a odešel.

Hermiona s úsměvem vzala kartičku, která byla v květinách a rozložila ji.

Přeji nejkrásnějšího Valentýna, té nejúžasnější holce na planetě.♡
Miluju tě, krásko.♡
D.♡

Dracův úkol [Dramione] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat